نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9905 ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶

پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ در اردبیل برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اردبیل گفت: راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) روز جمعه ششم آبانماه پس از اقامه نماز جمعه در محل مصلا با حضور اقشار مردم انقلابی و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش ابصارخبر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تظاهرات محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) روز جمعه ششم آبانماه پس از اقامه نماز جمعه در محل مصلاها و میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان با حضور اقشار مردم انقلابی و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت. 

وی با بیان اینکه جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی(ع) که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، موجب تالم خاطر و اندوه مردم ایران اسلامی شده است اظهار داشت: از عموم مردم شهیدپرور اردبیل دعوت می شود تا با حضور دشمن‌شکن خود در تظاهرات محکومیت این حادثه تروریستی، با بازماندگان و خانواده شهدا ابراز همدردی کرده و خشم و انزجار خود را از توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/ج