نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10101 ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)

کارگر استوار کننده ستون فقرات کشور است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه کارگر اسطوره سرنوشت‌ساز و استوار کننده ستون فقرات کشور است گفت: با حمایت از کارگران می‌توانیم کشور را از وابستگی‌ها نجات دهیم.

کارگر استوار کننده ستون فقرات کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در جمع تعدادی از کارگران و کارفرمایان اردبیل به هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگر اسطوره سرنوشت‌ساز و استوار کننده ستون فقرات کشور است.

وی به راه‌های عبور از تاریکی و ظلمت اشاره کرد و گفت: برای اینکه روی پای خود بایستیم و از وابستگی‌ها نجات پیدا کنیم باید از کارگران حمایت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود  به پاسخ وعده صادق اشاره کرد و گفت: همچنان که رزمندگان اسلام توانستند با قدرت ایمان و خودباوری برایر مستکبرترین دشمنان و شقی‌ترین افراد دوران بایستند و با توان علمی خود اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان طنین‌اندازی کنند و زمینه‌های اتحاد مسلمانان را فراهم کنند در بُعد اقتصاد نیز کارگران و کارفرمایان نیز می‌توانند با استفاده از راهبردهای اسلامی برای کشور اقتدار، عظمت و عزت‌آفرینی کرده و کشور را به خود کفایی برسانند.

وی گفت: امروز جهان اسلام با رهبری مقام ولایت وسیع و گسترده شده و پر مَوّاج است.

سردار محمدی‌اصل گفت: وعده صادق مَوّاج و پرخروشان اقتدار ایران در جهان را اثبات کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به اتحاد کم‌نظیر امت‌های اسلامی در برابر داعش اشاره کرد و گفت: امروز مسلمانان از کشورهای مختلف با راه‌اندازی گروه‌هایی چون فاطمیون، زینبیون، حیدریون، مدافعان حرم و مدافعان وطن جبهه مقاومت به گستره جهان شکل دادند و به‌زودی این اتحاد زمینه‌ساز ظهر منجی عالم و درهم شکسته شدن دودمان استکبار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت کار و کارگر در ادوار مختلف پرداخت و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگر حیات جامعه است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه کار ستون فقرات زندگی مردم است گفت: تا کار نباشد کشور به جایی نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه هر کارخانه مانند مهره ستون فقرات است گفت: اگر یکی از کارخانه‌ها به هر دلیلی بخوابد جامعه دچار خُسران و آسیب خواهد شد بنابراین کار ظرفیت‌ها را شکوفا می‌کند.

 

 

 

انتهای خبر/ ج