کد خبر: 5928 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳

نقش بصیرت در انقلابی گری

پایبندی به وصایای شهدا، عمل به فرامین مقام معظم رهبری، داشتن روحیه انقلابی، توجه به نهضت عاشورایی، انقلابی عمل کردن، تحقق عدالت اجتماعی و بالاتر از همه اینها نصرت الهی، برای انقلابی ماندن و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسیارمهمی دارند.

نقش بصیرت در انقلابی گری

به گزارش ابصارخبر، رضاندایی کارشناس مسائل فرهنگی در یادداشت خود به مسئله بصیرت افزایی و نقش آن در انقلاب و دفاع مقدس پرداخت و نوشت: اگر دلسوزان و علاقمندان نظام، موضوع انقلابی‌گری را به آحاد مردم گفتمان سازی کنند و بصیرت افزایی کنند بطوریکه مردم از واقعیت های اصلی نظام و انقلاب و آنچه که در بطن نظام هست قرار بگیرند قطعا تاثیرگذاربوده و نقش بسیار مهمی در انقلابی ماندن خواهد داشت.

ورود سلایق مختلف درعرصه های سیاسی و فرهنگی موجب سردرگمی مردم و القای نظرات و ایده های گوناگون به مردم، درجهت درست فهماندن مشکلی را بوجود می آورد و مردم در تشخیص آن دچارشک و تردید می شود. لذا جامعه با مشکل فرهنگی مواجه می شود. از طرفی هم تهاجم فرهنگی دشمن چنان زیاد است که عده ای را برای خود جذب و سرگرم می کند تا گفتمان سازی و انقلابی گری در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کندی صورت گیرد.

دشمن در صدد تحقق آرمان های شوم خود در سطح وسیع و فراگیر برعلیه نظام تبلیغ می نماید تا به منافع استکباری و استعمارگرانه بین المللی خود دست یابد و ایران اسلامی را منزوی و به خطر اندازد.

بنابراین برای مقابله با هرگونه ترفند دشمن، نیاز به عزم جدی و اهتمام اقشار مختلف مردم بویژه جوانان دارد تا تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نقش برآب شود و کشوربا همت این مردم همیشه در صحنه ازخطرات احتمالی و از نقشه های آنها درامان بماند.

منظور از دشمنان داخلی، فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عده ای محدود از مردم و مسئولینی هستند که به حرف ها و شعارهای دشمن باور  دارند و سعی می کنند تا شعارهای آنها درحد توان در جامعه عملی شود این اقدام آنها احتمالا بنا به مصالح منفعتی و منافع شخصی و یا به انحای مختلف غرض ورزانه سیاسی باشد. در هرحال نا آگاه اقدام می کنند و مسیر حرکت و اهدافشان نادرست و سخت در اشتباه هستند.  در این میان نیز برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند درچنین وضعیتی گفتمان سازی و انقلابیگری با سختی انجام می گیرد. اما باید بدانیم که امیدواری به خداوند متعال که همواره پشتیبان و یاری رسان است، بسیاری از معضلات و مشکلات، یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

پایبندی به وصایای شهدا، عمل به فرامین مقام معظم رهبری، داشتن روحیه انقلابی، توجه به نهضت عاشورایی، انقلابی عمل کردن، تحقق عدالت اجتماعی و بالاتر از همه اینها نصرت الهی، برای انقلابی ماندن و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسیارمهمی دارند.

مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی در طول دفاع مقدس با تبعیت از فرمان حضرت امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز نیز به برکت خون مطهر شهدا و داشتن رهبری آگاه و شجاع که نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را نقش بر آب می‌کند؛ همچنین پیشرفت های علمی وقدرت نظامی جمهوری اسلامی به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری بسیار قوی و بازدارنده است.

جمهوری اسلامی در دنیا عزتمند شده است و هیچ ابرقدرتی جرات تعرض به کشورمان را ندارد.

درنهایت با مطالبه گری مجدانه مردم وجوانان ازمسئولین و ازدولتمردان درخصوص اقتصاد مقاومتی و عدالت اجتماعی، جامعه را به سوی قدرتمند شدن و عزت آفرینی سوق می دهد و موجب ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی می شود.

انتهای پیام/