نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9992 ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴

رئیس شورای شهر اردبیل:

متخصصان شهری در تدوین برنامه توسعه اردبیل مشارکت کنند

رئیس شورای شهر اردبیل به تدوین برنامه راهبردی عملیاتی چهار ساله شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه طرح جامع و کامل برای توسعه شهرستان اردبیل از همه ظرفیت های علمی دارالارشاد استفاده می‌کنیم.

متخصصان شهری در تدوین برنامه توسعه اردبیل مشارکت کنند

به گزارش ابصارخبر، میرمحمد سید هاشمی به تدوین برنامه راهبردی عملیاتی چهار ساله شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه طرح جامع و کامل برای توسعه شهرستان اردبیل از همه نخبگان، جامعه دانشگاهی و متخصصین شهری برای شرکت در تدوین طرح جامع دعوت می کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی و برون رفت از تصمیم سازی‌های سلیقه‌ای و هدایت و مدیریت شهری برمبنای چشم اندازی بر اساس ارزش‌های علمی و دانشگاهی و فرهنگی اجرای این طرح ضروری است، گفت: جهت تقویت این برنامه عملیاتی و راهبردی از دیدگاه‌ها و نکته نظرات فرهیختگان علمی و متخصصان و صاحب نظران و اندیشمندان شهری وحتی‌ نمایندگان ادوار گذشته شورا استقبال کرده و آماده پذیرش ایده‌ها و دیدگاه‌های نو هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دانشگاهیان و نخبگان شهری ظرف ۱۰ روز آینده می‌توانند ایده، طرح و نظرات خود را به دبیرخانه شورای شهر به آدرس میدان ججین پارک لاله، ساختمان شورای شهر و یا بصورت مجازی به پیج مردمی شورای شهر در اینستاگرام  به آدرس ardabil__shora  ارسال کنند.

 

 

گفتگو: مهدی جدی

 

 

 

انتهای خبر/ ج