پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
رئیس شورای شهر اردبیل:

متخصصان شهری در تدوین برنامه توسعه اردبیل مشارکت کنند

رئیس شورای شهر اردبیل به تدوین برنامه راهبردی عملیاتی چهار ساله شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه طرح جامع و کامل برای توسعه شهرستان اردبیل از همه ظرفیت های علمی دارالارشاد استفاده می‌کنیم.

به گزارش ابصارخبر، میرمحمد سید هاشمی به تدوین برنامه راهبردی عملیاتی چهار ساله شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه طرح جامع و کامل برای توسعه شهرستان اردبیل از همه نخبگان، جامعه دانشگاهی و متخصصین شهری برای شرکت در تدوین طرح جامع دعوت می کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی و برون رفت از تصمیم سازی‌های سلیقه‌ای و هدایت و مدیریت شهری برمبنای چشم اندازی بر اساس ارزش‌های علمی و دانشگاهی و فرهنگی اجرای این طرح ضروری است، گفت: جهت تقویت این برنامه عملیاتی و راهبردی از دیدگاه‌ها و نکته نظرات فرهیختگان علمی و متخصصان و صاحب نظران و اندیشمندان شهری وحتی‌ نمایندگان ادوار گذشته شورا استقبال کرده و آماده پذیرش ایده‌ها و دیدگاه‌های نو هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دانشگاهیان و نخبگان شهری ظرف ۱۰ روز آینده می‌توانند ایده، طرح و نظرات خود را به دبیرخانه شورای شهر به آدرس میدان ججین پارک لاله، ساختمان شورای شهر و یا بصورت مجازی به پیج مردمی شورای شهر در اینستاگرام  به آدرس ardabil__shora  ارسال کنند.

 

 

گفتگو: مهدی جدی

 

 

 

انتهای خبر/ ج