نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9581 ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

معاون سیاسی استانداری اردبیل :

منافع و آسایش مردم خط قرمز ماست

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت:مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و مسئولان و مدیران استان وظیفه دارند با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

منافع و آسایش مردم خط قرمز ماست

به گزارش ابصارخبر، رضا قاسمیان معاون سیاسی استانداری اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی به همه مدیران و مسئولان استان است که باید این فرصت را مغتنم بشمارند و با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

وی بیان کرد: منافع و آسایش مردم خط قرمز ماست، چرا که مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و کشور هستند و استمرار و تداوم توفیقات انقلاب اسلامی با همراهی و همدلی مردم انجام گرفته است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد:مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و این امانت در کشور ما میراث هزاران شهید و ایثارگری است که ارزنده ترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

قاسمیان افزود:از زمان فعالیت دولت سیزدهم تمرکز اصلی مدیران و مسئولان بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی بوده تا گره ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باز شود.

وی گفت:هرچند در مدت کوتاه نمی‌توان انبوهی از مشکلات را رفع کرد اما مسیر حرکت دولت سیزدهم در جهت اصلاح و بهبود امور بوده و نشان می‌دهد که هدف‌گذاری دولت سیزدهم صحیح و عالمانه در حل مسائل و مشکلات مردم است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل عنوان کرد: باید با کار شبانه روزی و جهادی عقب ماندگی های استان اردبیل را جبران کنیم و در این راستا تدوین سند توسعه همه جانبه استان با همکاری همه دستگاه‌ها و صاحبنظران دانشگاهی به انجام خواهد رسید.  

وی با بیان اينکه توسعه استان و رفاه مردم با ایجاد اشتغال پایدار امکان پذیر است،افزود: رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و رونق اشتغال باید توسط مدیران اجرایی استان با جدیت دنبال شود.

قاسمیان تصریح کرد:وحدت و همدلی مردم در توسعه استان بسیار مهم و حائز اهمیت است و آحاد و اقشار مختلف مردم برای تحقق سیاست های تحولی دولت مردمی در کنار خدمتگزاران خود باشند.