نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9473 ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وعده « انتقام سخت » زنده است ؛ چراکه مسلمانان ترور حاج قاسم را نه فراموش می‌کنند و نه عاملان آن را می بخشند.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت

به گزازش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه ای  اعلام کرد: مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یک بار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری ، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله العظم بسپاریم.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ انقلاب اسلامی ایران ، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند متعال و با هوشیاری مردم همیشه در صحنه موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات حضرت بقیه الله العظم و راهبری ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته‌اند. فتنه گران در سال ۱۳۸۸ سرمایه‌گذاری عظیمی کرده بودند تا با هر حربه ای جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال برند و به میثاق مقدس امت شریف اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی لطمه وارد سازند و این پیوند مبارک را خدشه‌دار کنند غافل از اینکه با افشا شدن دست پلید شان ؛ مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی ، آرام ننشستند و نه تنها فتنه آنها را در نطفه خفه کردند بلکه فرصتی ایجاد شد برای تجدید میثاق تاریخی ملت ایران با  آرمانهای نظام اسلامی و ولایت فقیه.

مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یک بار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری ، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله العظم بسپاریم.

دهه بصیرت امسال مصادف است با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی . حسرت دیدار سردارترین سرباز و سربازترین سردار جهان اسلام دو ساله شد.

کارنامه خدمات و مجاهدت‌های این سردار ذوب در ولایت در برهه‌های مختلف همچون فرماندهی موفق عملیات‌های دفاع مقدس و نقش برجسته در جبهه مقاومت به ویژه مبارزه با داعش ، سرانجام شهادت در راه خدا را که آرزوی دیرین او بود ، نصیبش کرد .

بی‌تردید شهادت ، سعادت و حیات جاودان و پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است... و چه تعبیر حکیمانه ای توسط مقام معظم رهبری در مورد ایشان : هم قهرمان ملت ایران و هم قهرمان امت اسلامی.

ما بسیجیان دانشگاه های استان اردبیل همگام با سایر اقشار مردم ، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ، با حضور گسترده در شبکه های اجتماعی ، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و محکومیت توطئه های فتنه گران و استکبار جهانی ، انزجار خود را از دشمنان نظام ایران اسلامی اعلام خواهیم کرد و همچنین اعلام می داریم که وعده « انتقام سخت » زنده است ؛ زیرا مسلمانان ترور حاج قاسم را نه فراموش می‌کنند و نه عاملان آمران آن را می بخشند.

 

انتهای پیام/ج