نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9322 ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

گرامیداشت هفته وحدت با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم "/ استان اردبیل نماد وحدت حقیقی شیعه و سنی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:در طول هفته وحدت برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اردبیل با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم" در حال برگزاری است.

گرامیداشت هفته وحدت با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم "/ استان اردبیل نماد وحدت حقیقی شیعه و سنی

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام حسن باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت پیام بزرگوار اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد:در راستای گرامیداشت هفته مبارک وحدت،برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم" در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد:استان اردبیل در اتحاد و اتفاق مسلمانان شیعه و سنی نمادی برجسته و حقیقی از وحدت و همگرایی است که زبانزد عام و خاص است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امروز در مناطق سنی نشین عنبران و هشتجین استان اردبیل  شاهد همگرایی و زندگی مسالمت آمیز شیعیان و سنی ها هستیم که در کمال احترام و برادری و در کنار هم زندگی می کنند.

باقری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مسلمانان،افزود: در طول تاریخ،دشمنان اسلام سعی کردند به هر نحو ممکن به وحدت عالم اسلام و نقطه اشتراک شیعه و سنی ضربه وارد کنند که قطعا این حرکت های خباثت آلود نتیجه عکس بر علیه خود آن ها داشته است‌

وی گفت:ندای واحد مسلمانان در اجتماعات اربعین حسینی در کربلای معلی که نماد شکوه و عظمت مسلمانان است،هیمنه دشمنان اسلام را به لرزه در انداخته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امت اسلامی بر محوریت قرآن،اهل بیت و عشق به خاندان رسالت بویژه مکتب امام حسین (ع) گرد هم آمده است و این اتحاد و وحدت خشم دشمنان را برانگیخته است.

باقری با اشاره به اهمیت بصیرت  در مقابله با توطئه های دشمن،گفت:امروز دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان،بسیار مهم و حائز اهمیت است.