پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

گرامیداشت هفته وحدت با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم "/ استان اردبیل نماد وحدت حقیقی شیعه و سنی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:در طول هفته وحدت برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اردبیل با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم" در حال برگزاری است.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام حسن باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت پیام بزرگوار اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد:در راستای گرامیداشت هفته مبارک وحدت،برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با شعار محوری "ما امت رسول الله هستیم" در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد:استان اردبیل در اتحاد و اتفاق مسلمانان شیعه و سنی نمادی برجسته و حقیقی از وحدت و همگرایی است که زبانزد عام و خاص است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امروز در مناطق سنی نشین عنبران و هشتجین استان اردبیل  شاهد همگرایی و زندگی مسالمت آمیز شیعیان و سنی ها هستیم که در کمال احترام و برادری و در کنار هم زندگی می کنند.

باقری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مسلمانان،افزود: در طول تاریخ،دشمنان اسلام سعی کردند به هر نحو ممکن به وحدت عالم اسلام و نقطه اشتراک شیعه و سنی ضربه وارد کنند که قطعا این حرکت های خباثت آلود نتیجه عکس بر علیه خود آن ها داشته است‌

وی گفت:ندای واحد مسلمانان در اجتماعات اربعین حسینی در کربلای معلی که نماد شکوه و عظمت مسلمانان است،هیمنه دشمنان اسلام را به لرزه در انداخته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امت اسلامی بر محوریت قرآن،اهل بیت و عشق به خاندان رسالت بویژه مکتب امام حسین (ع) گرد هم آمده است و این اتحاد و وحدت خشم دشمنان را برانگیخته است.

باقری با اشاره به اهمیت بصیرت  در مقابله با توطئه های دشمن،گفت:امروز دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان،بسیار مهم و حائز اهمیت است.