کد خبر: 7908 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

در محکومیت ترور فرمانده جبهه مقاومت انجام گرفت؛

تجمع استکبار ستیزی دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل+فیلم

دانشگاهیان دانشگاهیان پیام نور اردبیل با تجمع در حسینیه این دانشگاه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده جبهه مقاومت، با آتش کشیدن پرچم های استکبار خواستار واکنش سریع مسئولان کشور، انتقام جبهه مقاومت از آمریکاشدند.

تجمع استکبار ستیزی دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل+فیلم

به گزارش ابصارخبر، عصر امروز دانشگاهیان دانشگاه پیام نور اردبیل، با تجمع در حسینیه این دانشگاه ضمن عزاداری برای فرماندهان و شهدای جبهه مقاومت، خواستار واکنش سریع مقامات و مسئولان کشور در این رابطه و انتقام جبهه مقاومت از استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار شدند.

حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این مراسم به بیان ویژگی های بندگان خاص خداوند متعال پرداخت و گفت: هرکس در این دنیا به فرمان خداوند متعال عمل کند و اعمال خود را برای خداوند متعال خالص کند، عزت و کرامت خداوند نیز شامل حال وی می شود.

وی با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی بیش از آنکه یک رزمنده و فرمانده میدان های نبرد حق علیه باشد، یک انسان کامل بود، گفت: اقتدار، عزت و عظمت این شخص امروز در برابر دیدگان جهانی است،بطوریکه امروز فراتر از مرزهای کشور، در اقصی نقاط عالم در سوگ وی نشسته اند.

علی نسب با بیان اینکه امروز مردم در هر دین و آیینی برای قاسم سلیمانی عزاداری می کنند، گفت: این فرمانده جبهه مقاومت کسی بود که به عهد خود وفا کرد و با از بین بردن داعش، مردم جهان را نجات داد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های افراد عاقبت به خیر پرداخت و گفت: ترس از خدا انسان را عاقبت به خیر می کند.

وی با بیان اینکه اگر انسان از خداوند متعال و روز جزا بترسد، سایر ترس ها برای وی هیچ می شود، گفت: معامله در راه غیر خدا معنایی ندارد.

علی نسب گفت: ترس از خداوند همچون عبادت محسوب می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه قلب انسان، عرش است گفت: ترس از خداوند متعال باعث می شود، انسان به سمت کسب رضای الهی قدم بردارد.

حماسه سرایی در وصف رشادت های سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت توسط شاعر اهل بیت(ع) سلامت مهدوی و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانشجویان بسیجی از جمله برنامه های این اجتماع دانشجویی در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج