کد خبر: 7025 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲

به مناسبت روز دانشجو برگزار شد؛

کرسی آزاد اندیشی با محوریت "مرگ بر آمریکا" در اردبیل

کرسی آزاد اندیشی پرسش و پاسخ با محوریت "مرگ بر آمریکا، از کی؟ و تا کی؟ به مناسبت روز دانشجو با حضور داریوش سجادی" فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه هاروارد آمریکا در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

کرسی آزاد اندیشی با محوریت "مرگ بر آمریکا"  در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز کرسی آزاد اندیشی پرسش و پاسخ با محوریت "مرگ بر آمریکا، از کی؟ و تا کی؟ به مناسبت روز دانشجو با حضور داریوش سجادی" فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه هاروارد آمریکا و اصلاح طلب مقیم آمریکا توسط جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

وی در ابتدای این کرسی آزاد اندیشی به اختلافات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: به نظر من مهم‌ترین دلیل اختلافات ایران و آمریکا، این است که آمریکا خود را بالاتر از بقیه کشورها می‌داند و به طرف مقابل خود از دید قدرت نگاه می‌کند و تا زمانی آمریکا خود را در قامت سایر کشورها نبیند، این اختلاف ادامه خواهد داشت.

این کارشناس علوم سیاسی در ادامه سخنان خود به چرایی زندگی در آمریکا اشاره کرد و گفت:سعی کرده‌ام به عنوان یک فرد ایرانی سیاسی، و به عنوان یک سفیر فرهنگی برای جمهوری اسلامی ایران در این کشور ظاهر شده تا بتوانم در مقابل ضد انقلاب‌های مقیم آمریکا، از انقلاب ایران دفاع کنم بطوریکه در این راستا حتی در آمریکا شبکه تلویزیونی راه‌اندازی کردیم، ولی با فشارهای دولت آمریکا، نتوانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم.

سجادی در پایان سخنان خود خطاب به رویاپردازان زندگی آمریکایی نیز گفت: متأسفانه در ذهن برخی از مردم و جوانان زندگی در آمریکا بسیار شیرین و جذاب است، ولی واقعیت امر این است که " آمریکای خوشبخت" از سال ۲۰۰۷ از بین رفته و در حال حاضر نیز مردم آمریکا زندگی سخته داشته و آمار افسردگی افزایش پیدا کرده است.

در ادامه این کرسی نمایندگان تشکل های دانشجویی به تبادل اندیشه در موضوع کرسی ازاد اندیشی پرداختند و سجادی به عنوان کارشناس این برنامه به شبهات موجود پاسخ دادند.

انتهای پیام/ج