کد خبر: 1621 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰

رئیس همايش ملی صيانت از منابع طبيعی و محيط زيست

طرح هميار محيط زيست اجرایی می شود

رئیس دانشکده فناوری کشاورزی از اجرایی شدن طرح همیار محیط زیست در صاینت از منابع طبیعی خبر داد و گفت: به همین مناسبت دومین همايش ملی صيانت از منابع طبيعی و محيط زيست در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

طرح هميار محيط زيست اجرایی می شود

علی رسول زاده رئیس همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از برگزاری دومین همایش در اسفند ماه 94 خبرداد و گفت: اين همايش توسط دانشکده فناوری کشاورزی و منابع طبيعی دانشگاه محقق اردبيلی در روزهای 12 و 13 اسفند برگزار می شود،

رئیس دانشکده فناوری کشاورزی و منابع طبيعی دانشگاه محقق اردبيلی از اجرایی شدن طرح هميار محيط زيست در دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست خبر داد و گفت: این طرح در نخستین همایش مطرح شده بود.

رسول زاده در ادامه سخنان خود بر ارتقای مطالعات و تحقيقات علمی در حوزه محيط زيست تاکيد کرد و افزود: گسترش سطح آگاهی و دانش زيست محيطی جامعه و تقويت فرهنگ بايد در جامعه مورد توجه قرار گيرد.

وی افزود: توسعه فرهنگ محيط زيست و صيانت از طبيعت و ايجاد بستر مناسب برای نشان دادن توانمندی علمی منطقه، استان و کشور در زمينه حل مسائل محيط زيستی از جمله مهمترين اهداف اين همايش می باشد.

برگزاری تورهای شهری سرعين و معرفی جاذبه های گردشگری استان، طرح درختکاری، مسابقه نقاشی برای کودکان زير 7 سال و عکاسی حرفه ای با موضوع محيط زيست از جمله برنامه های جانبی مد نظر دومین همایش صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست است که رسول زاده رئیس دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در پایان سخنان خود به ان اشاره کرد.

انتهای پیام/