نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10123 ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

در کارگروه علمی پژوهشی بسیج مطرح شد؛

لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با بحران آب

مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج از آب به عنوان مهمترین مسئله کشور نام برد و گفت: انجام پژوهش‌ها و تحقیقات علمی در خصوص ارائه راهکار برای مقابله با بحران آب در بخش‌های صنعت و کشاورزی از جمله ضروریات جامعه امروز است.

لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با بحران آب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، پیش از ظهر امروز کارگروه علمی پژوهشی بسیج با حضور اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج علمی پژوهشی با موضوع بررسی مشکل آب زمین‌های کشاورزی در اردبیل برگزار شد، 

فاضل احدی مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان اردبیل در این نشست به تشریح مسائل ناشی از بحران آب پرداخت و گفت: مسئله آب مهمترین مسئله پیش روی جهان در سال‌های پیش‌رو است که جدای از تأمین آب آشامیدنی اثر مستقیم بر تولید محصولات کشاورزی دارد.

وی خواستار آسیب‌شناسی در خصوص مصرف آب در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و آب شرب شد و گفت: امروز باید دستگاه‌های ذی‌ربط با تمهیدات ویژه درصدد گردآوری تحقیقات و پژوهش‌های لازم باشند تا با شناسایی راهکارهای اجرایی از هم‌اکنون آماده مقابله با مشکلات ناشی از کمبود اب در بخش‌های مختلف شوند.

مدیریت کنترل مصرف آب، نحوه مشارکت مردم با نهادها، تشکیل میزهای تخصصی توسط نخبگان، برگزاری نشست با مسئولان حوزه آب از جمله مباحث مهم این نشست در اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج