کد خبر: 1620 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰

در دانشگاه محقق اردبیلی

هفدهمين جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی برگزار شد

هفدهمين جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی دانشجويان دختران دانشگاه محقق اردبيلی با شرکت چهارصد نفر از دانشجويان دختر در رشته‌های واليبال، فوتسال، بدمينتون، دو و ميدانی، شطرنج، بسکتبال، تنيس روی ميز و تکواندو برگزار شد.

هفدهمين جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی برگزار شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، غلامرضا احمدزاده مسئول هفدهمین جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:مسابقات واليبال با حضور بيش از شصت نفر از دانشجويان در قالب شش تيم دوازده نفره در محل سالن ورزشی خواهران برگزار شد، افزود: در نهايت تيم های زيبا، مهسا و سارا به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

احمدزاده با بيان اينکه مسابقات فوتسال نيز با حضور بيش از هشتاد نفر از دانشجويان در قالب هشت تيم ده نفره در محل سالن ورزشی خواهران برگزار شد، تصريح کرد: در اين مسابقات تيم های بايرن مونيخ، دائی و طلا به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مدير تربيت بدنی دانشگاه اضافه کرد: در اين مسابقات معصومه شهابی از تيم بايرن مونيخ با يازده گل زده به عنوان خانم گل مسابقات انتخاب شد.

وی با بيان اينکه مسابقات بدمينتون نيز با حضور بيش از هفتاد نفر از دانشجويان و به صورت تک حذفی در محل برگزار شد، خاطرنشان کرد: در اين مسابقات خاطره باوفا و سولماز صمدی کيا به ترتيب مقام اول و دوم و زيبا زارعی و فاطمه شادخاطر بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

احمدزاده با بيان اينکه مسابقات تنيس روی ميز نيز با حضور بيش از بيست نفر از دانشجويان و بصورت دو حذفی برگزار شد، گفت: در اين مسابقات سهيلا بهروز دهکردی و سپيده بهروز دهکردی به ترتيب مقام اول و دوم و شيدا مظفری و سحر محمودی بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مدير تربيت بدنی دانشگاه با بيان اينکه مسابقات تکواندو نيز با حضور بيش از بيست نفر از دانشجويان در سه وزن برگزار شد، افزود: در وزن هفتم سعيده عباس‌زاد و مهسا حدادشکری، در وزن پنجم الهام اسديان و زهرا نوری و در وزن دوم زينب علی پور و سودا تمجيد به ترتيب مقام اول و دوم هر وزن را کسب کردند.

وی با بيان اينکه مسابقات بسکتبال با حضور بيش از چهل نفر از دانشجويان و در قالب چهار تيم ده نفره برگزار شد، تصريح کرد: در اين مسابقات نيز تيم های علوم پايه، کشاورزی و علوم انسانی به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

احمدزاده با بيان اينکه مسابقات دو و ميدانی نيز با حضور بيش از شصت نفر از دانشجويان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در اين مسابقات نيز نرگس خوشبخت، شيوا طهماسب پور و زهره بدرخانی به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/