کد خبر: 1506 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲

گزارش تصویری

نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه محقق

نخستین سالگرد تدفین شهدای گمام در دانشگاه محقق با سخنرانی حجت الاسلام مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق و روایتگری ابوالقاسم زاده از همرزمان شهیدان باکری در مسجد دانشگاه برگزار شد.

نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه محقق

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در نخستین مراسم تدفین شهدای گمنام در دانشگاه محقق اردبیلی که شب یکشنبه 10 آبان ماه برگزار شد، حجت الاسلام مدبر ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس، بويژه شهدای گمنام دانشگاه، شهادت را از برترين واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهی دانست و گفت: شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را يکجا نثار معبود می کند و قطره وجودش به دريای بيکران هستی مطلق می پيوندد.

قرائت زیارت پرفیض عاشورا،سخنرانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق،روایتگری حاج حسین ابوالقاسم زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس،مداحی اباسط ابراهیمی و زیارت مرقد مطهر شهدای گمنام از جمله برنامه های به اجرا در آمده در نخستین مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

2 تن از شهدای گمنام در تاریخ 6 آبان ماه با حضور گستره و با شکوه مردم شهید پرور اردبیل در تپه نورالشهدای دانشگاه محقق اردبیلی، مرتفع ترین نقطه دانشگاه  و مشرف بر شهر به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/