کد خبر: 1492 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان

امواج ماهواره ای، با تزریق هویت پوج غربی اضمحلال خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: امواج ماهواره ، جدیدترین کانال نفوذ دشمنان اسلام به حریم خصوصی افراد و تزریق هویت پوچ غربی به زندگی اسلامی خانواده های ایرانی است.

امواج ماهواره ای، با تزریق هویت پوج غربی اضمحلال خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حسن زاده از مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در جمع مسئولین بسیج دانشجویی استان گفت: شبکه های ماهواره ای به سان سربازان الکترونیکی هستند که با سوار شدن بر امواج رسانه ای با راحت ترین شکل ممکن وارد حریم خصوصی خانواده های ایرانی می شوند تا با تغییر ذائقه های جوانان ایرانی و تزریق هویت پوچ غربی به زندگی سرشار از هویت ایرانی اسلامی ما به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا کنند.

این مسئول امر به معروف و نهی از منکر استان، علت حمایت استکبار از تزریق رایگان امواج ماهواره ای به آسمان صاف و بی آلایش ایران اسلامی را مقابله با هویت اسلامی ایران دانست و گفت: پشت این عملیات ها، اتاق های فکر کلان نهفته است تا با برنامه ریزی روی کوچکترین ابعاد زندگی ایرانیان بتوانند با تغییر ذائقه جوانان، استقامت بی نظیر ایرانیان را از داخل از بین ببرند تا بدین وسیله به اهداف پوچ خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از مدیران شبکه های ماهواره ای که از خود این شبکه نیز پخش شد گفت:دشمنان اسلام به صراحت اعلام می کنند « امروز زنان ایرانی عیب می دانند بدون آرایش به خیابان بیایند، فردا کاری خواهیم کرد تا مردان ایرانی زنانشان  ترغیب کنند که با آرایش و زیور و زینت در خیابان ها و میادین خود نمایی کنند».

حسن زاده اغلب مشکلات رایج امروز از قبیل ازدیاد طلاق و قتل و غارت را ناشی از اثرات شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر زندگی مردم دانست و به بیان مراحل مختلف امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی مرحله اقناع را مهمترین مرحله امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: امر به معروف باید توسط شخصی انجام گیرد که علاوه بر داشتن دانش لازم در این زمینه از تأثیر مستقیم بر فرد نیز برخوردار باشد.

این مسئول امر به معروف و نهی از منکر استان رعایت حجاب و عفاف را از مهمترین مشکلات رایج در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در استان معرفی کرد و افزود: دانشجویان می توانند با برگزاری تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی در معرفی اثرات این منکر رایج در جامعه مؤثر واقع شده و از ترویج آن در جامعه بکاهند.

انتهای پیام/