کد خبر: 1490 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹

قرارگاه دانشجویی "شهید زین الدین" در اردبیل راه اندازی شد

قرارگاه شهید زین الدین با هدف تشکیل اتاق فکر و رصد مسائل و مشکلات استان و کشور و ارائه تدبیر و راهکارهای عملی جهت حل مشکلات با استفاده از بدنه فعال دانشجو، در مرکز بسیج دانشجویی اردبیل راه اندازی شد.

قرارگاه دانشجویی "شهید زین الدین" در اردبیل راه اندازی شد

امین صادق زاده دبیر قرارگاه شهید زین‌الدین بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز گفت: با توجه به حساسیت برهه کنونی و لزوم آمادگی هرچه بیشتر جوانان انقلابی جهت مقابله با دشمن و توطئه‌های استکبار، قرارگاه گاه شهید زین الدین در راستای تشکیل اتاق فکر و ارائه راهکارهای عملی در مسائل مختلف استانی و کشوری در سطح دانشگاههای استان راه اندازی شد.

صادق زاده هدف بسیج دانشجویی را پیشبرد اهداف انقلاب، تقویت ساختارها و رفع موانع پیشرو عنوان کرد و افزود: این سازمان با مطرح کردن گفتمان مطالبه‌گری در پی ارزیابی چالش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی قرارگاه شهید زین‌الدین را بستری برای پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در تمام زمینه‌ها، جریان سازی و اتاق فکر بسیج دانشجویی در هر دانشگاه دانست و افزود: اعضای این قرارگاه باید تمام تحولات و تحرکات شهر خود را رصد کنند و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به تبیین برنامه‌های محوری و هدف گذاری در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت به تصمیم گیری بپردازند تا راهکارهای ارائه شده توسط این قرارگاه اثرگذار باشد.

 مسئول قرارگاه شهید زین الدین اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه هر بسیجی دلسوز که قلبش برای این نظام می‌تپد می‌تواند در قرارگاه مذکور عضو شود تصریح کرد: مسئولان پیشین و کنونی دفاتر بسیج در دانشگاه‌ها، اعضای شورا، فعالان و بسیجیان عادی در هر مقطع تحصیلی و حتی فارغ‌التحصیلان نیز می‌توانند با حضور در این قرارگاه و مشورت با اساتید و نخبگان دانشگاهی به جریان سازی و اجرای برنامه‌های ابلاغی بپردازند.

انتهای پیام/