نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10089 ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات انجام گرفت؛

اعلام بی‌طرفی سپاه در انتخابات پارس‌آباد

سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پارس‌آباد با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رأی اعلام داشت: به عنوان یک نهاد مردمی در انتخابات به‌طور کامل بیطرف عمل خواهد کرد.

اعلام بی‌طرفی سپاه در انتخابات پارس‌آباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پارس‌آباد با صدور بیانیه‌ای در آستانه برگزاری دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رأی اعلام داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ، سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پارس آباد به عنوان یک نهاد مردمی، اعلام می‌کند که در انتخابات به‌طور کامل بیطرف عمل خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: هرگونه اظهار نظر اشخاص در محافل و مجالس و فضای مجازی مبنی بر حمایت از یک کاندید خاص از طرف فرماندهی سپاه ناحیه پارس‌آباد محکوم و مورد پیگیری خواهد بود.  

ما از تمامی احزاب و نهادهای سیاسی و مردم عزیز پارس آباد دعوت می‌کنیم که با حفظ حقوق و آزادی‌های مدنی، با شفافیت و عدالت در انتخابات شرکت کرده و به انتخابات مؤثری که می‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر و کشور کمک کند، کمک کند.

سپاه ناحیه پارس آباد از تمامی مردم عزیز پارس‌آباد می‌خواهد که با حضور فعال در انتخابات، نقش خود را در پیشرفت کشور ایفا کرده و باور دارد که هرچه حضور بیشتر مردم در امور عمومی و انتخابات بیشتر باشد، بهترین نتیجه‌ها را برای کشور و مردم خواهد داشت.

 

انتهای خبر/ ج