نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10045 ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴

فرمانده سپاه استان اردبیل:

اقدامات مذبوحانه نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: این اقدامات مذبوحانه در به‌شهادت‌رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

اقدامات مذبوحانه نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

به گزارش ابصارخبر به نقل از به نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت عباس (ع) سردار غلامحسین محمدی اصل در پی شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام بدین شرح است:

 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

 «وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا»

 

 بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدین مخلص، آشکار شد.

 

 شهادت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم آن شهیدان، رزمندگان جبهه مقاومت و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

 بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به‌شهادت‌رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

 

 امید دارم خدای متعال آن مجاهدین فی‌سبیل‌الله و مدافعان حرم و حریم اهل‌بیت و اصحاب ائمه علیهم‌السلام را با انبیا و اولیا الهی محشور فرماید.

 

انتهای خبر/ ج