پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

پیام قدردانی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از حضور پرشکوه بسیجیان در اجتماع سپاهیان محمد رسول الله

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمانهای انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده اند .

به گزارش ابصارخبر به نقل از خبرگزاری بسیج،متن پیام فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به شرح ذیل است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم 

بسیج معجزه عاشوراست

درود و سلام خداوند بر سپاهیان محمد رسول ا... (ص) استان اردبیل که در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج ،جلوه هایی ماندگار از خدمت ،ایستادگی و پیشرفت،همراه با انسجام و وحدت را به نمایش گذاشتند.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمانهای انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده اند و این مسیر را تا پیروزی مطلق ادامه خواهند داد.

اینجانب ارادت خالصانه ام را نسبت به بسیجیان پر تلاش استان که با حضور خردمندانه و وحدت آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه ساز استان افزودند تقدیم می کنم.

همچنین از مساعدت و همکاری و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب شهرستان آیت ا... دکتر سید حسن عاملی ، و استاندار محترم جناب آقای مهندس بهنام جو و نمایندگان زحمت کش و ساعی و نیز مسئولین محترم ادارات و نهادهای استان، صدا و سیمای مرکز استان بویژه اصحاب رسانه و در یک کلمه اصحاب حق و صاحب الزمانی و ولایت مدار استان ، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل