کد خبر: 6790 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

پیام قدردانی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از حضور پرشکوه بسیجیان در اجتماع سپاهیان محمد رسول الله

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمانهای انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده اند .

پیام قدردانی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از حضور پرشکوه بسیجیان در اجتماع سپاهیان محمد رسول الله

به گزارش ابصارخبر به نقل از خبرگزاری بسیج،متن پیام فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به شرح ذیل است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم 

بسیج معجزه عاشوراست

درود و سلام خداوند بر سپاهیان محمد رسول ا... (ص) استان اردبیل که در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج ،جلوه هایی ماندگار از خدمت ،ایستادگی و پیشرفت،همراه با انسجام و وحدت را به نمایش گذاشتند.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمانهای انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده اند و این مسیر را تا پیروزی مطلق ادامه خواهند داد.

اینجانب ارادت خالصانه ام را نسبت به بسیجیان پر تلاش استان که با حضور خردمندانه و وحدت آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه ساز استان افزودند تقدیم می کنم.

همچنین از مساعدت و همکاری و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب شهرستان آیت ا... دکتر سید حسن عاملی ، و استاندار محترم جناب آقای مهندس بهنام جو و نمایندگان زحمت کش و ساعی و نیز مسئولین محترم ادارات و نهادهای استان، صدا و سیمای مرکز استان بویژه اصحاب رسانه و در یک کلمه اصحاب حق و صاحب الزمانی و ولایت مدار استان ، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل