پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
معاون اداری، مالی دانشگاه محقق خبرداد؛

خوابگاه های درون شهری دانشگاه محقق فروخته می شود

معاون اداری، مالی دانشگاه محقق از مزایده از خوابگاه های درون شهری این دانشگاه خبرداد و گفت: با اخذ مجوز های لازم عواید حاصل از این مزایده صرف احداث خوابگاه دانشجویی در دانخل دانشگاه محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مهرداد محرم زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق  از احداث خوابگاه دانشجویی داخل دانشگاه با تامین اعتبار از طریق فروش سه خوابگاه درون شهری خبر داد و گفت:در پی اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت خوابگاه دانشجویی داخل دانشگاه و تامین اعتبار آن از طریق فروش ساختمان های خوابگاهی غیر قابل استفاده در داخل شهر افزود: با اعتبار حاصل از فروش این خوابگاه ها، یک خوابگاه در داخل سایت دانشگاه ساخته شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هدف ما این است که تمامی خوابگاه ها در داخل سایت دانشگاه قرار بگیرد، ادامه داد: با این کار دانشجویان مشکل رفت و آمد نداشته و علاوه بر آن مسائل مربوط به دوری مسافت برای دانشجویان مرتفع خواهد شد.
محرم زاده با اشاره به مساحت و موقعیت جغرافیایی خوابگاه های در حال فروش دانشگاه تصریح کرد: یکی از این خوابگاه ها در میدان بسیج، خیایان شهریارواقع شده که دارای 200 متر عرصه و 375 متر اعیان است و خوابگاه دوم در چهارراه باغمیشه، خیابان آیت الله خامنه ای واقع شده که شامل حدود 319 متر عرصه و حدود 504 متر اعیان بوده و خوابگاه سوم در شهرک حافظ، خیابان کشاورز واقع شده که آن هم دارای حدود 237 متر عرصه و 435 متر اعیان است.
وی افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک به اداره رفاه و پشتیبانی دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی یا به لینک اینترنتی http://uma.ac.ir/files/info/files/khab.pdf مراجعه یا با شماره های 31505008- و 31505021  با کد 045 تماس بگیرند.