کد خبر: 6529 ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹

معاون اداری، مالی دانشگاه محقق خبرداد؛

خوابگاه های درون شهری دانشگاه محقق فروخته می شود

معاون اداری، مالی دانشگاه محقق از مزایده از خوابگاه های درون شهری این دانشگاه خبرداد و گفت: با اخذ مجوز های لازم عواید حاصل از این مزایده صرف احداث خوابگاه دانشجویی در دانخل دانشگاه محقق خواهد شد.

خوابگاه های درون شهری دانشگاه محقق فروخته می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مهرداد محرم زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق  از احداث خوابگاه دانشجویی داخل دانشگاه با تامین اعتبار از طریق فروش سه خوابگاه درون شهری خبر داد و گفت:در پی اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت خوابگاه دانشجویی داخل دانشگاه و تامین اعتبار آن از طریق فروش ساختمان های خوابگاهی غیر قابل استفاده در داخل شهر افزود: با اعتبار حاصل از فروش این خوابگاه ها، یک خوابگاه در داخل سایت دانشگاه ساخته شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هدف ما این است که تمامی خوابگاه ها در داخل سایت دانشگاه قرار بگیرد، ادامه داد: با این کار دانشجویان مشکل رفت و آمد نداشته و علاوه بر آن مسائل مربوط به دوری مسافت برای دانشجویان مرتفع خواهد شد.
محرم زاده با اشاره به مساحت و موقعیت جغرافیایی خوابگاه های در حال فروش دانشگاه تصریح کرد: یکی از این خوابگاه ها در میدان بسیج، خیایان شهریارواقع شده که دارای 200 متر عرصه و 375 متر اعیان است و خوابگاه دوم در چهارراه باغمیشه، خیابان آیت الله خامنه ای واقع شده که شامل حدود 319 متر عرصه و حدود 504 متر اعیان بوده و خوابگاه سوم در شهرک حافظ، خیابان کشاورز واقع شده که آن هم دارای حدود 237 متر عرصه و 435 متر اعیان است.
وی افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک به اداره رفاه و پشتیبانی دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی یا به لینک اینترنتی http://uma.ac.ir/files/info/files/khab.pdf مراجعه یا با شماره های 31505008- و 31505021  با کد 045 تماس بگیرند.