نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: ورزشی کد خبر: 9996 ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

تیم پارس‌آباد، قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل شد

مدیرعامل باشگاه مقاومت از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل خبر داد و گفت: تیم مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم پارس‌آباد، قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل شد

به گزارش ابصارخبر، جاوید رحیم‌زاده از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل در باشگاه مقاومت اردبیل خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در راستای توسعه ورزش بسیج به منظور شناسایی استعدادهای برتر در رشته ورزشی فوتسال و ایجاد شور و نشاط میان بسیجیان ورزشکار در اردبیل برگزار شد.

وی گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل با حضور ۸ تیم از شهرستان های تابعه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در سالن مقاومت بسیج اردبیل توسط باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل برگزار شد و در پایان این  دوره از مسابقات تیم شهرستان پارس‌آباد با برتری مقابل حریفان خود مقام اول را از آن خود کرد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: فینال این دوره از مسابقات بین تیم‌های پارس‌آباد و اردبیل برگزار شد که دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی 3بر3 دست یافتند که در نهایت تیم فوتسال شهرستان پارس‌آباد در ضربات پنالتی 4 بر 2 به برتری دست یافت و به مقام قهرمانی رسید.

رحیم‌زاده گفت: تیم شهرستان اردبیل  به مقام دوم رسید و تیم شهرستان خلخال نیز سوم شد.

 تیم قهرمان و بازیکنان منتخب استان به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور که در تاریخ ۱ الی ۵ آبان در مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

 

 

خبرنگار: ابراهیم عزیزاده

 

انتهای خبر/