نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: ورزشی کد خبر: 9994 ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶

مسئول باشگاه مقاومت اردبیل خبر داد:

برگزاری مسابقات انتخابی آزاد کیوروگی نوجوانان بسیج در اردبیل

مسئول باشگاه مقاومت اردبیل از برگزاری مسابقات انتخابی کیوروگی نوجوانان دختر بسیج استان اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه کمربندهای قرمز و مشکی در اردبیل برگزار شد.

برگزاری مسابقات انتخابی آزاد کیوروگی نوجوانان بسیج در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، جاوید رحیم‌زاده مسئول باشگاه مقاومت اردبیل از برگزاری مسابقات انتخابی آزاد کیوروگی نوجوانان بسیج ویژه کمربندهای قرمز و مشکی استان اردبیل در خانه تکواندو خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور۷۲ تکواندوکار خواهر از شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال، گرمی، نیر با مشارکت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: منتخبین استان اردبیل به مسابقات قهرمانی بسیج که در دهه سوم شهریورماه برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

رحیم‌زاده به معرفی نفرت برتر این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: عسل نوعی، غزل حسنی، صدف نجف‌اوغلی در وزن اول،نرگس رضاپور، نازنین اسدیان، یگانه شهبازی، عسل حسنی در وزن سوم، آیلار مستعان، هانیه سخاوت، مهدیس جانعلی پور و سارا مرادی در وزن چهارم به عناوین برتر دست یافتند.

وی به منتخبین وزن پنجم نیز اشاره کرد و گفت: در این وزن نیز سلدا صادقی، هستی فرضی، فرانک حبی و مریم فرهودی به عناوین برتر دست یافتند.

رحیم زاده با بیان اینکه ملیسا خیابانی راد، مهدیس امیرزاده، نسا نظمی و زهرا قاهری در وزن ششم به ترتیب رده‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند، گفت: آرزو وره نوری، مریم فرض الهی، شبنم صادق پور ، هستی ناصر امینی در وزن هفتم به عناوین برتر رسیدند.

وی گفت: در وزن هشتم نیز آیناز سعادت خوانی، بهار مهدوی، عسل شهبازی، نادیا برزگرعناوین برتر را از آن خود کردند.

مسئول باشگاه مقاومت اردبیل به معرفی نفرات برتر اوزان نهم و دهم پرداخت و گفت: آیلین مینایی، آیناز صاحب، رامینا غفورزاده، پینار دانش در وزن نهم و آیلار سلطانیان، آیدا بالازاده، فاطمه حاتمی و زینب علیپور در وزن دهم به عناوین برتر دست یافتند.

 

انتهای خبر/ ج