کد خبر: 999 ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷

رئیس دانشگاه پیام نور استان:

امروز دشمن ترین دشمن اسلام، صهیونیسم است

ارئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: امروز رژیم جعلی اسرائیل با حمایت همه جانبه از داعش، النصره و دیگر گروههای تروریستی به دنبال از بین بردن اسلام و بلاد اسلامی است؛ بطوریکه کشتار مردم مظلوم و بیگناه در سوریه، عراق و یمن شاهد این مدعا است.

امروز دشمن ترین دشمن اسلام، صهیونیسم است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: امروز مسئله فلسطین و قدس اصلی ترین دغدغه جهان اسلام است و دانشگاهیان همپای دیگر اقشار کشور عزیزمان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم ستمدیده فلسطین، از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار خواهند کرد.

محرم زاده با تاکید بر اینکه، حضرت امام(ره) فرمودند: "یکی از اهداف انقلاب اسلامی آزادی سرزمین فلسطین و قطع غده ی سرطانی اسرائیل است" و " فلسطین باید آزاد شود." حضور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر عمل به تکلیف شرعی در واقع مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

وی به حوادث سالهای اخیر در منطقه اشاره کرد و افزود: امروزرژیم جعلی اسرائیل با حمایت همه جانبه از داعش، النصره و دیگر گروههای تروریستی به دنبال از بین بردن اسلام و بلاد اسلامی است؛ بطوریکه کشتار مردم مظلوم، مسلمان و بیگناه در سوریه، عراق و یمن شاهد این مدعا است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل حضور یکپارچه امّت اسلامی و ملّت های آزاده و حق طلب بخصوص مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانگر پایان یافتن خط تزویر و فریب و آدم کشی دانست و افزود: با رنگ باختن رویای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی “اسرائیل از نیل تا فرات” دشمنان اسلام در آینده ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض”احیای فلسطین از بحر تا نهر” شوند.

انتهای پیام