نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9984 ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

طرح «مانا» با شرکت 2700نفر در اردبیل آغاز شد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح« مانا» با مشارکت ۲ هزار و ۷۵۰ نفر با هدف افزایش مهارت‌های زندگی و کمک به اعتماد به نفس نوجوانان در اردبیل آغاز شد.

طرح «مانا» با شرکت 2700نفر در اردبیل آغاز شد

به گزارش ابصارخبر، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ظهر دوشنبه در افتتاحیه برنامه طرح «مانا» با اشاره به شروع پررنگ فعالیت‌های «طرح مانا» نسبت به سال گذشته اظهار کرد: این طرح با هدف کمک به اعتماد به نفس نوجوانان و افزایش مهارت‌های زندگی در استان اردبیل آغاز شد و همچنین نوجوانان می‌توانند با بارش فکری و مشارکت جمعی، مسائل و مشکلات را بشناسند و سعی کنند تا با روش‌های علمی و با کمک تسهیلگران عزیز، این مسائل را خودشان احصا کنند.

وی با بیان اینکه امسال سعی داریم از ظرفیت مجموعه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف بیشتر و پر رنگ تر از سال گذشته استفاده کنیم، گفت: در این طرح از ظرفیت‌های کانون مساجد، فرهنگسراهای شهرداری، کتابخانه‌های منتخب استان و کانون‌های فرهنگی کمیته امداد و همچنین آموزش تسهیلگران برای نحوه برگزاری برنامه استفاده خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به افزایش مشارکت در اجرای «طرح مانا» گفت: سال قبل این طرح با حضور ۲ هزار و ۴۵۰ نفر در سطح استان انجام شد و امسال نسبت به سال گذشته، این تعداد، با افزایش ۳۰۰ نفری، به ۲ هزار و ۷۵۰ نفر رسیده است.

رضایی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های مهم و تخصصی بهزیستی بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: بحث مشارکت‌های اجتماعی یکی از مسائل بسیار مهم مخصوصاً در حوزه نوجوانان در این حوزه بوده و آنها را قادر می‌سازد با مشارکت جمعی و همکاری همدیگر برای کاستن از مشکلاتشان اقدام کنند و زمینه پیشرفت اجتماعی را مهیا سازند.

وی خاطرشان کرد: یکی از طرح‌های تأثیرگذار و اثربخش در راستای پیشگیری از آسیب‌هایی اجتماعی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران و بانوان است که این طرح از چندین جنبه مختلف، جز طرح‌هایی است که خروجی‌های قابل توجهی دارد.

 

 

خبرنگار: نعمت گنجی

 

انتهای خبر/