کد خبر: 998 ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷

معاون هماهنگی سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل:

دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی به دور باشد

معاون هماهنگی سابق دانشگاه آزاد استان گفت:مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود در واقع امانتی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد پس اگر از این فرصت برای پیشرفت در دانشگاه استفاده کنیم بی‌شک زمان رهایی از مسئولیت هیچ‌گونه دغدغه خاطری نخواهیم داشت.

دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی به دور باشد

 به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، محمد روحی عیسی‌لو گفت: نقش موثر فرهنگ‌سازی و تولید علم در دانشگاه آزاد اسلامی موجب تعالی و رشد همه جانبه حوزه آموزش و پژوهش کشور شده است.

روحی با اشاره به رسالت اصلی دانشگاه گفت: پست‌ها و مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود، امانتی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد پس اگر از این فرصت برای پیشرفت علمی و ایجاد همدلی و صمیمیت در دانشگاه استفاده کنیم بی‌شک وقتی از مسئولیت رهایی یابیم هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه خاطری نیز نخواهیم داشت.

معاون سابق هماهنگی استان اردبیل افزود: دانشگاه مختص گروه، افراد یا حزب خاصی نیست بلکه دانشگاه متعلق به مردم است. دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی و بازی‌های سیاسی به دور باشد.

وی با توجه به برنامه‌های اخیر دانشگاه درباره تجمیع و توسعه شرکت‌های اقتصادی دانش‌بنیان نیز گفت: رسیدگی بهتر و تسریع در شناخت نیازهای دانشگاهیان، کاهش هزینه‌ها، چابک‌سازی و کیفی‌سازی دانشگاه از نتایج عالی طرح تجمیع خواهد بود.

روحی تامین بخشی از هزینه‌های شرکت های اقتصادی دانش بنیان را مرتبط با اجرای تخصصی برنامه‌ها و طرح‌های مصوب شده در شورای مذکور از سوی اساتید و همکاران دانشگاهی دانست.

وی در پایان افزود: مردم به ما اعتماد کرده‌اند و نتیجه و ثمره زندگی خود را برای تعلیم، آموزش و پژوهش به ما سپرده‌اند از همکاران می‌خواهیم و انتظار داریم که که جواب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را بی‌پاسخ نگذارند و در سایه منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام


نظرات بازدیدکنندگان

حق الناس
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹

دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی به دور باشد؟؟؟!!! تو که خودت آلوده تر کرده اید. به قول آن ضرب المثل معروف: «کبک سرش را زیر برف می کند فکر می کند کسی نمی بیند» در حالیکه خودش خودش را نمی بیند بلکه دیگران همه چیز را زیر ذزه بین دارند، آقای... چه حق الناس هایی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضایع شده است و شما مسئول آن بودید.دوست عزیز و مدیریت محترم سایت ابصار نیوز ؛ خواهشاً نظرات را بطور کامل درج کنید تا ارزش و اعتبار سایتتان هم بالا برود، و گرنه دیگه هیچ مطلبی در سایتتان درج نکنید اگر همه نظر را کامل درج نکنید آنوقت فکر می کنیم شما آقای روحی را پشتیبانی کرده اید. حیف که ما هم مثل شما روحی را در ظاهر می شناختیم آما ما حقایقی را در دوران مسئولت وی مشاهده کردیم که واقعاً برخلاف حرفهایش و رفتار ظاهری وی می باشد، ای کاش مطالب ایشان را در این سایت ارزشمندتان درج نمی کردید، حالا که درج کرده اید، نظرات را بطور کامل درج کنید و از هیچ چیزی نترسید، آنوقت واقعاً به شما احسن می گوییم که به رسالت بصیرت افزایی تان عمل کرده اید. اجرکم عندالله


ضد استکبار
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸

آقای...، عجب!!! شما خودتان که اکنون هیچ مسئولیتی ندارید، آیا هیچ دغدغه خاطری هم ندارید؟ آیااز وضعیت واحدهای مشگین شهر بیله سوار و پارس آبادمغان خبر داشتید و دارید؟!!! .... به قول خودتان مسئولیت برای شما امانت بوده، ...