نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: ورزشی کد خبر: 9974 ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

با حضور معاون دانشگاه فرهنگیان انجام گرفت؛

مراسم آغاز لیگ والیبال دانشجومعلمان دختر کشور در اردبیل+عکس

مراسم آغاز لیگ والیبال دانشجومعلمان دختر سراسر کشور با حضور معاون دانشگاه فرهنگیان در اردبیل برگزار شد.

مراسم آغاز لیگ والیبال دانشجومعلمان دختر کشور در اردبیل+عکس

به گزارش ابصارخبر، عصر امروز  آئین افتتاحیه لیگ کشوری دانشجو معلمان دختر در رشته والیبال با حضور 24 تیم از سراسر کشور  در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد.

سید رفیع شفابخشمدیرکل امور تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان گفت: نقش و جایگاه تربیت بدنی در ابعاد مختلف و شئون زندگی تک تک افراد مشهود است و نتایج این امر مهم نیز نمایان شده است.

شفابخش کارکرد تربیت بدنی را در ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و حتی اقتصادی یادآور شد و افزود: معلمان آینده باید با نشاط و تندرستی در سر کلاس‌های درس حاضر شده و نسل آینده را به شایستگی تعلیم و تربیت دهند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد ورزشی با هدف تزریق نشاط و شادابی و امیدواری در بین دانشجو معلمان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان تلاش می‌کند تا ابعاد سلامت روحی، روانی و جسمی را به عنوان یک اولویت اساسی مورد توجه قرار دهد.

پرویز انصاری رادمعاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت:دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه فاخر و استراتژیک کشور که مأموریت تربیت معلم را بر عهده دارد در ساحه های مختلف به ویژه سلامت و تندرستی روحی، روانی و جسمی دانشجو معلمان گام‌های مؤثری را برداشته و در دولت سیزدهم نیز به این دانشگاه توجهی جدی شده است.

انصاری راد افزود: امیدواریم برگزاری این رویدادها شرایطی را فراهم آورد تا ما بتوانیم در بهترین شرایط با عالی‌ترین صلاحیت حرفه‌ای معلمانی توانمند، سالم و با نشاط تربیت کرده و تحویل نظام تعلیم و تربیت کنیم تا هدایت نسل آینده را با محوریت تعلیم و تربیت متعالی بر عهده بگیرند.

وی از معلمی به عنوان رسالت انبیا و اولیای الهی یاد کرد و ادامه داد: هدایت بشری وظیفه انبیا الهی بوده و بر همین اساس معلمان نیز ادامه دهنده نقش راهبردی انبیا را عهده دار هستند و قطعاً در بهترین شرایط سعی می‌کنند تا در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش گام‌های مؤثری را بردارند.

 

انتهای پیام/ج