کد خبر: 994 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل:

نرخ سیاسی آمریکا در جهان تنزل یافته است

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه اسلام استان اردبیل در مراسم اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی اهمیت جنگ نرم را خاطر نشان کرد و افزود: امروز با تنزل نرخ سیاسی آمریکا در جهان، شرایط آمریکا از راهبردی به تاکتیکی تغییر پیدا کرده است.

نرخ سیاسی آمریکا در جهان تنزل یافته است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در مراسم اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی در مرکز آموزشی شهید پیرزاده با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس از عموم مردم  خواست با  حضور باشکوه در  این راهپیمایی علاوه بر انجام فریضه دینی بار دیگر به استکبار جهانی نشان دهند مردم مسلمان ایران همواره از مظلوم در برابر ظالم دفاع خواهد کرد.

 بابازاده در ادامه سخنان خود به جمعیت دانشجویی اردبیل اشاره کرد و گفت: 160 سفیر برای بیش از 30 هزار دانشجو کار مجاهدت طلبانه ای است که امداد الهی را می طلبد.

وی تلاش دشمن در جنگ های نامتقارن را یادآور شد و افزود: نیروهای ما با داشتن بصیرت و آگاهی می توانند پیروز میدانهای بزرگ باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود:  با تقویت مسائل اعتقادی و عنایت خداوند به رهبری ولی فقیه زمان بود که مردم توانستند 8 سال در مقابل ارتش از بن تا دندان مسلح استکبار بایستند.

بابازاده در ادامه با اشاره به جنگ های صدر اسلام  و آیین حرکت های جهادی اسلام به تعریف عملیات های پدافندی و آفندی پرداخت و گفت: وقتی هدف عملیات، آفندی باشند نیروهای دشمن هرچقدر هم از ما بیشتر باشد، پیروز نهایی ما خواهیم بود.

وی هدف از عملیات های پدافندی را نجات انسان از شکست خواند و افزود: در اسلام آیین حرکت جهادی آفندی است بدین معنی که تمام عملیات ها تهاجمی است و لبیک خالصانه به ندای رهبر مهمترین عامل پیروزی در صحنه مبارزه با استکبار است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام پیشرفت های نظامی ایران بعد از 8سال جنگ را خاطر نشان کرد و گفت: دشمن خوب می داند که در تقابل جنگ سخت با ایران متحمل شکست سنگینی خواهد شد از آن رو به جنگ نرم روی آورده تا از این طریق بتواند جوانان ما را مورد هدف قراردهد.

بابازاده با بیان اینکه دوران جنگ های کلاسیک به پایان رسیده به تشریح انواع جنگ های جدید پرداخت و گفت: دشمن در مقابله با ما  علاوه بر سخت در جنگ نیمه سخت نیز متحمل شکست های فراوان شده است.

وی ایجاد گروه های پژاک، کومله و ... در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و از گروهک های تروریستی تکفیری و داعش در دوران جدید بعنوان ترفند دشمن در جنگ نیمه سخت نام برد و افزود: همه گروهک های تروریستی در یک کلام فرزندان شیطان بزرگ آمریکا هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با اشاره به 17000 شهید ترور در کشور گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن با ترور های متعددش بهترین نیروهای ما را از ما گرفت تا به خیال خودش بتواند جلوی توسعه اسلام ناب محمدی در جهان را بگیرد اما غافل از اینکه انسان های متفکر در ایران اسلامی تمام شدنی نیست و شما دانشجویان نیز توانستید با عکس العمل های به موقع جای خالی چون مطهری، بهشتی، ... شهریاری و احمدی روشن را پر کنید.

بابازاده زیاده خواهی های برخی خارجی نشینان را متذکر شد و از افرادی که در طول بحران های ایران اسلامی در رفاه و آسایش در غرب بسر می بردند و الان مدعی همراهی امام امت و سهم خواهی از انقلاب هستند را جزو دشمنان ایران و انقلاب خواند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت جنگ نرم را خاطر نشان کرد و با تشبیه ادبیات این جنگ به تقابل افکار افزود: مهمترین سلاح رزمندگان ما در این جنگ سرنوشت ساز ،کسب بصیرت و انتقال آن به اقشار مختلف جامعه است.


فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام ماهواره را یکی از ابزار های جنگ نرم دانست و تصریح کرد: نصب ماهواره و استفاده از آن  بر اساس قانون مجلس ممنوع است.

بابازاده بزرگترین آسیب برنامه های ماهواره را ایجاد  حس بی مسئولیتی در بین جوانان توصیف کرد و راهکارهای اقناعی و ایجابی را تنها فرصت مقابله با این تهدید دانسته و از علما و اساتید خواست تا با روشنگری های منطقی، مردم را با آسیب های ناشی از ماهواره آشنا کنند.

وی از انقلاب اسلامی ایران بعنوان ثمره تاریخ تشیع نام برد و افزود: جوانان امروز ما با اخلاص و صداقت جوانان صدر اسلام گونه از چنان استعدادهای شگرفی برخوردار هستند که دشمان را همواره در هراس نگه داشته اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در ادامه با اشاره به تحریم های دشمنان گفت: گسیل شبکه های ماهواره ای فساد انگیز به آسمان ایران و ارسال سیل آسای موارد مخدر و مشروبات الکلی از طرق زمینی خود گویای اهداف پلید دشمنان است.

بابازاده با بیان اینکه اگر انسان برای خدا کار کند، خداوند نیز خود راه های دستیابی به هدف را نشان خواهد داد، اهمیت فعالیت های پشت جبهه در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: باید همانند دوران دفاع مقدس همه مردم در صحنه مذاکرات، پشتیبان تیم مذاکره کننده باشند تا با نصرت الهی پیروزی نهایی نیز حاصل شود.

وی کشتار کودکان و زنان در جهان به دست ایادی استکبار را خازر نشان کرد و افزود این اعمال شنیع آنقدر در جهان گسترش یافته است که  خود بزرگان آمریکا اذعان دارند که اکنون روی کوه های گناه زندگی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه اکنون نرخ سیاسی آمریکا تنزل یافته و شرایط آمریکا از راهبردی به تاکتیکی تغییر پیدا کرده است گفت: امروزه آمریکا در اقصی نقاط عالم بی واسطه وارد میدان های جنگ شده ولی باز هم نتوانسته کاری از پیش ببرد بطوریکه تمام سیاست هایش در 10 سال اخیر منجر به شکست شده است.

بابازاده یکی از راه های پیروزی در برابر دشمنان را تجمیع اراده ها خواند و از مسئولین کشور خواست تا با جزیره ای عمل نکردن کارها، زمینه های شکوفایی استعداد های جوانان ایران اسلامی را فراهم کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در پایان با بیان اینکه اسلام در غربت است از فراگیران طرح ولایت خواست تا با عملی کردن اندوخته های خود به غربت زدایی امام  و رهبر و شهدا  پرداخته و با تقویت روحیه احساس مسئولیت و باور های گذشته و انتقال مفاهیم بارش کسب شده به سایر داتشجویان مانع تحقق اهداف دشمن شوند.

انتهای پیام