کد خبر: 970 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰

توسط دبیران جهاد فرهنگی

محتوای کتب آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بررسی شد

در راستای کیفی سازی دروس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان،دبیران جهاد فرهنگی حوزه علوم اسلامی محتوای آموزشی دروس ارائه شده را بررسی و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

محتوای کتب آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بررسی شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، دبیران جهاد فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست بررسی محتوای آموزشی حوزه ،محتوای ارائه شده بصورت الکترونیکی را ناکارامد خوانده و افزودند: مشکلاتی از قبیل دانلود و عدم دسترسی ابزار مطالعه الکترونیکی در همه زمان و مکان یکی از آسیب های جدی پیش روی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل است.

نمایندگان معرفت جویان خواستار تدریس کتاب ارزشمند ربانی گلپایگانی جایگزین کلام جدید شده و افزودند:کتب تدریسی باید با منبع شناسی و مقتضیات زمان در هر ترم تغییر کند.

دبیران جهاد فرهنگی در خصوص کتب اخلاق و انسان ساز رویکرد عملی را خواستار شده و برای ترم آینده کتاب مرحوم نراقی را در اینخصوص پیشنهاد دادند.

رجب نژاد مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل در پایان این نشست ضمن اعلام پیگیری معادلسازی دروس معارف در واحد های دانشگاهی، روح جمعی را واسطه فیض الهی دانست و برگزاری چنین جلساتی را موجب پیشرفت معرفت جویان و حوزه علوم اسلامی دانست.

انتهای پیام