کد خبر: 957 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶

در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه حقوقی امور بانوان دستگاههای اجرایی اردبیل

پیش از ظهر امروز اولین جلسه کارگروه حقوقی امور بانوان و خانواده با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان اردبیل به مرکزیت دانشگاه پیام نور در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه حقوقی امور بانوان دستگاههای اجرایی اردبیل

 به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در این همایش مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض خیر مقدم به مباحث خانواده و حقوق بانوان در اجتماع پرداخت و اظهار امیدواری کرد جلسات اینده با حضور کارشناسان این امر در سطح کشور و بصورت تخصصی برگزار شود.

محرم زاده در ادامه خواستار ایجاد پایگاههای مشاوره در  سطح جامعه شد و افزود: بزودی همایش توانمندسازی زنان و نقش آنان در سند چشم انداز توسعه استان در پیام نور اردبیل برگزار خواد شد.

بهاره آذروند مسئول امور بانوان دانشگاه پیام نور در ادامه همایش به ارائه مبحث در این خصوص پرداخت و گفت: برنامه های آتی کارگروه باید در راستای چشم انداز ها حرکت کند.

الزام مشاوه های حقوقی قبل از ازدواج،  برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی در زمینه مباحث خانواده بر اساس نیاز سنجی از سوی نهادها و سازمانهای مختلف استان، رسیدگی به مشکلات حقوقی بانوان شاغل, اولویت بندی  معظلات و مشکلات حقوقی بانوان متناسب با نیازهای فرهنگی استان و اجرای کارگاههای آشنایی آقایان با حقوق بانوان ازجمله ماحثی بود که در این نشست 2 ساعته مطرح شد.

در نخستین جلسه کارگروه حقوقی بانوان و خانواده دستگاههای اجرایی در دانشگاه پیام نور اردبیل علایی، جامعه شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور اردبیل و خانم ها سیفی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل و  محسن پور  از اعضای هیأت علمی دانشگاه و مسئول مشاوره دانشگاه  نیز به ارائه دیدگاههای خود پرداختند.

انتهای پیام