نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8827 ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴

در بیانیه قرارگاه مهدای اردبیل مطرح شد؛

استکبار جهانی به دنبال نسل کشی و کوچ اجباری در افغانستان است/ ماهیت مجامع حقوق بشر بیش از پیش آشکارتر شد

هسته بین المللی قرارگاه مهدای اردبیل با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی دشمنان اسلام در افغانستان و شهادت دختران دانش در این کشور را محکوم کرد.

استکبار جهانی به دنبال نسل کشی و کوچ اجباری در افغانستان است/ ماهیت مجامع حقوق بشر بیش از پیش آشکارتر شد

به گزارش ابصارخبر، هسته بین المللی دانشجویان دختر بسجی دانشگاه های اردبیل موسوم به مهدا با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی ایادی استکبار در افغانستان و شهادت دانش اموزان دختر در این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است؛

چند سالیست که برخی کشورهای مسلمان زیر بار ظلمِ فزاینده‌ی گروهک تروریستی ساخته شده داعش قرار گرفته اند ولی از سال ۲۰۱۵ و شروع تضعیف این گروهک در عراق و سوریه و از دست دادن کنترل میدانی شهرهای بزرگ این دو کشور، ظهور این گروهک در کشور افغانستان نمود پیدا کرده است.

نمونه آن انفجار انتحاری اخیر در منطقه دشت برچی در غرب کابل، که یک مدرسه دخترانه را هدف گرفته و منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر از شیعیان مظلوم روزه دار هزاره افغان به ویژه دختران دانش آموز خردسال در این محل میباشد.

از آنجا که رژیم صهیونیستی و غرب رو به افول است شیاطین بزرگ به شرق روی آورده اند تا ممالک اسلامی آنها را در دست گیرند. این جنایت وحشیانه و بدور از منطق نشان از اجرای پروژه ای عظیم مخصوص آینده افغانستانی ها اعم از نسل کشی و کوچ اجباری آنهاست.

چگونه می توان نظاره گر شد که در جنگ نابرابر به قصد تصاحب امنیت و آرامش ملت ها جهت اعلام برتری کاذب خود دختران مظلوم و بی دفاع مسلمان را قربانی کنند اما خبری از حقوق بشری ها، آنانی که در نقش مدعی دفاع از حقوق زنان که اتفاقا ید طولایی در راه اندازی طوفان توئیتری با عنوان «نه به اعدام» داشتند نباشد و حتی شمع کوچکی به منزله همدردی روشن نکنند.

 چقد شرمنده ایم که حتی کشور این دختران مظلوم جزو جغرافیای زبان بلدها و مردان دیپلماسی ما هم نبود تا در ریخته شدن خون پاکشان سکوت بشکنند،  

این موجودات، مرگ عدالت را نمی فهمند و انسانها را بر اساس ملیت و آیین شان ارزش گذاری می کنند!

چقدر خالی است جای مرد میدانی که حتی ناراحتی دختران ایزدی را تاب نمی آورد و مقیاسش فقط مظلومیت انسانها بود نه رنگ و آیینشان!

اما از آنجایی که وحدت و همدلی و مقاومت پیش شرط پیروزی در برابر دشمنان اسلام است  

ما دختران دانشجوی بسیجی استان اردبیل ضمن محکومیت این جنایت تروریستی و عرض تسلیت به عموم مسلمانان جهان علی الخصوص خانواده های داغدیده این نوگلان پرپر از سران کشورهای اسلامی خواستار افزایش بیش از پیش وحدت و همدلی بین خود و حفظ صلح ، آرامش و امنیت در منطقه با به کارگیری ظرفیت های موجود، دست مزدوران و رژیم صهیونیستی را با ازمیان برداشتن دشمنان داخلی از ممالک و مناطق اسلامی کوتاه کنند چرا که این رژیم منهوس و مزدوران جز با حمایت دشمنان داخلی غربگرا هیچ قدرت وفرصتی ندارند.

 

انتهای پیام/ج