سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8826 ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴

امام جمعه شهرستان نیر:

جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه تشکیل شده است/ آشوب سازی و نا امن سازی، پروژه آمریکای خیانتکار در تاریخ افغانستان

امام جمعه شهرستان نیر رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه را یادآور شد و گفت: امروز جبهه مقاومت بین‌المللی با محوریت نیروی قدس در منطقه تشکیل شده است.

جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه تشکیل شده است/ آشوب سازی و نا امن سازی، پروژه آمریکای خیانتکار در تاریخ افغانستان

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت بین‌المللی با محوریت نیروی قدس در منطقه تشکیل شده است.

وی تقوا را عامل سربلندی انسان در برابر دوست و دشمن عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در آیه ۱۲۰ سوره آل عمران فرمودند: اگر در برابر کینه توزی های دشمنان استقامت و صبر داشته باشید آنان نمی توانند به وسیله نقشه‌های خائنانه خود به شما لطمه وارد کنند.

حجت الاسلام نعمتی گفت: اگر اهل تقوا و با خدا باشیم هرچه افترا و تهمت بزنند، خداوند متعال نقشه‌های آنان را خراب می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: امروز حمایت جانیان رژیم سفاک صهیونیستی در جنایات روزهای اخیر در فلسطین اشغالی به‌روشنی ملموس است.

امام حمعه شهرستان نیر رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه را یادآور شد و گفت: جبهه مقاومت بین‌المللی امروز با محوریت نیروی قدس در منطقه تشکیل شده است.

وی محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از مرزهای کشور را متذکر شد و گفت: آنچه که حاج قاسم را محبوب قلوب و قهرمان ملل مختلف کرده است تصویر یک نظامی توانمند نیست، بلکه یک منش و سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه نیروی قدس و در راس آن شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در طول دهه اخیر قدرت هوشمند نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه غرب آسیا گسترش داده و تثبیت کرده است به جنگ دیپلماسی در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: دیپلماسی یک جنگ است و نیروی قدس عامل موثر در جلوگیری از دیپلماسی انفعالی و عامل سیاست مستقل نظام و سیاست عزتمدار جمهوری اسلامی شده است.

وی گفت: در هم تنیدگی دیپلماسی دفاعی و سیاسی ما در منطقه پرتنش غرب آسیا نشانگر  ضرورت هماهنگی‌ها و همکاری ها است امروز در مذاکرات وین که حاصل مقاومت ملت ایران است درخواست ایران لغو تمام تحریم ها پس از برجام است بنابراین مذاکره کنندگان باید مواظب شیطنت‌های آمریکا در محورهایی مانند حقوق بشر، تروریسم و قدرت موشکی ایران باشند  چراکه قدرت موشکی ایران، عامل اقتدار منطقه‌ای ایران اسلامی شده و قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام نعمتی به جنایات تروریست‌ها در افغانستان و فاجعه خونبار دبیرستان سیدالشهدا اشاره کرد و گفت: این فاجعه که که در بخش غربی کابل که یک منطقه شیعه نشین است، رخ داده در واقع سیاست شیطانی است که آمریکا ان را طراحی کرده است.

وی گفت: آشوب سازی و نا امن سازی از جمله پروژه های خیانتکار تاریخ بشریت در افغانستان است و دولت افغانستان و مجامع بین المللی باید از این جنایات پیشگیری کند .

امام جمعه شهرستان نیر گفت: در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید انتظار داریم کارخانه تولید آب معدنی تسنیم که هزینه چند ده میلیاردی به صورت دلاری و یا یورو  در ان شده  و عوامل بیکاری چند صد نفر کارگر در شهرستان است لازم است مسئولان شهرستان، نمایندگان مجلس و مدیرکل دادگستری برای احیای این کارخانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/