نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8824 ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

در آستانه روز جهانی قدس منتشر شد؛

نماهنگ «در میدان» + فیلم

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از تولید نماهنگ «در میدان» به مناسبت روز قدس خبر داد.

نماهنگ «در میدان» + فیلم

به گزارش ابصارخبر، سیدحامد اسحاقی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از تولید و انتشار  نماهنگ «در میدان»  با موضوع روز جهانی قدس در اردبیل خبرداد و گفت: این نماهنگ به نقش شخصیت‌های تأثیرگذار محور مقاومت از جمله سیدحسن نصرالله و شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در میدان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان منطقه‌ای و گروه‌های تکفیری و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده منطقه پرداخته است. 

وی  تقویت روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان  را از دیگر مؤلفه‌های این اثرعنوان کرد و گفت: این نماهنگ که در سه زبان عربی، فارسی و ترکی است همزمان با روز جهانی قدس از طریق شبکه‌های استانی و در بستر فضای مجازی و رسانه‌ها پخش و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اسحاقی در پایان سخنان خود به عوامل تولید این اثر هنری اشاره کرد و گفت: احسان ظهیری کارگردان این نماهنگ بوده و تصویربرداری آن را سجاد دادپور انجام داده است. همچنین شعر این اثر سروده عباس رحیمی است که به همراه علی اصغر بابایی اجرای آن را عهده‌دار بوده‌اند. علاوه بر این مهدی دولت خواه نیز به عنوان تدوینگر با این نماهنگ همکاری  داشته است.

گفتنی است موسیقی این نماهنگ نیز تولید واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل  است.

 

انتهای پیام/