سرویس: سیاسی کد خبر: 8819 ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

امام جمعه بیله سوار:

کمک مومنانه، نمونه بارز مدیریت اسلامی است/سردار قاسم سلیمانی،نماد قهرمان فرا ملی است

امام جمعه بیله سوار از کمک مومنانه بعنوان نمونه بارز مدیریت اسلامی نام برد و گفت: عزت و عظمت سردار دلها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را به رخ مردم کشید و آشکار نمود.

کمک مومنانه، نمونه بارز مدیریت اسلامی است/سردار قاسم سلیمانی،نماد قهرمان فرا ملی است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز  جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ از زحمات و عنایات تمامی مسئولان کشوری،استانی و منطقه ای در قضیه تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام  تقدیر و تشکر نموده از مجمع نمایندگان استان اردبیل خواست نسبت به رعایت انصاف و عدالت "با توجه به مولفه ها و پتانسیل های موجود" در اختصاص مرکزیت منطقه آزاد تجاری به شهرستان مرزی بیله سوار اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه از خیرین منطقه ،سپاه ناحیه بیله سوار و عموم مردم شهرستان مرزی بیله سوار در بحث کمک های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر نموده این طرح را نمونه بارز مدیریت اسلامی دانست.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه گفت: روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی دنیا با مردم مظلوم فلسطین است که انشاء الله طبق وعده صادق رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بوده و مردم مظلوم فلسطین برای همیشه از شر این رژیم کودک کش خلاص خواهند شد.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از رسانه های ملی و شبکه های مجازی پخش گردیده بود اشاره کرد و گفت: بازی کردن مسئولین در زمین دشمن و دوقطبی سازی در ایام نزدیک به انتخابات پیش رو توسط مسئولین، از خطرات و آسیب های جدی است که باید مردم و خود مسئولان دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.

وی سردار سلیمانی را نماد قهرمان فرا ملی معرفی نموده و گفت: عزت و عظمت سردار دلها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی_ میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را به رخ مردم کشید و آشکار نمود.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان گفت: دشمن در این ایام، تنها و تنها، درصدد ایجاد سناریو سازی ، توطئه چینی و راه انداختن کمپین های مختلف برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش رو است ولی مردم ما با بصیرت و حضور حداکثری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق های رای مثل گذشته تمامی توطئه های دشمنان را خنثی نموده و ثابت خواهند کرد در تمامی صحنه ها پشت ولایت و نظام ایستاده اند.

 

انتهای پیام/ج