سرویس: سیاسی کد خبر: 8688 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳

امام جمعه بیله سوار:

حکومت نظامی در مراسم تحلیف، اوج دموکراسی آمریکایی را به جهان مخابره کرد

امام جمعه بیله سوار به مراسم تحلیف روسای جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: حکومت نظامی صورت گرفته، اوج دموکراسی آمریکا را به سراسر دنیا مخابره کرد.

حکومت نظامی در مراسم تحلیف، اوج دموکراسی آمریکایی را به جهان مخابره کرد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه از حضور معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور جناب آقای دکتر رخشانی مهر در منطقه و کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه و تجهیز مدارس شاهد بیله سوار به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان تقدیر و تشکر ویژه نمود.

وی در ادامه از زحمات مهندس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی به خاطر فعالیت های شبانه روزی وی برای توسعه و عمران شهرستان بیله سوار تشکر نمود.

حجت الاسلام عزیزی گفت: باید فرهنگ تشکر را از مسئولینی که واقعا دلسوزانه برای توسعه و عمران شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت میکنند در سطح استان و شهرستان ترویج نماییم تا مایه دلگرمی  و تشویق مسئولان دلسوز باشیم.

وی در ادامه به رزمایش بزرگ مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش اشاره کرد و گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش پهبادی غرب آسیا بود و دقیقا زمانی اجرا گردید که سردمداران استکبار و غرب در حال عملیات روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و نفس آنها با اجرای این رزمایش بریده شد .

وی افزود در کنار اجرای موفق رزمایش، از شهر موشکی زیر زمینی سپاه در خلیج فارس رونمایی شد که یکی از مولفه های قدرت دفاعی  جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام کشید و ترس و دلهره را در دلهای آنهایی که شبانه روز برای این خاک مقدس در سر نقشه داشتند، انداخت.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه گفت : الان در شرایط جنگ(جنگ اقتصادی) قرار گرفته ایم، باید مردم ما منطق مقاومت را در سبک زندگی خود رعایت نمایند.البته مسئولان نیز باید قدر این صبر و مقاومت مردم را بدانند و با عملکرد غیر متعارف خود، مردم را در این راه دلسرد ننمایند.

امام جمعه بیله سوار در پایان به مراسم تحلیف روسای جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: چهره واقعی آمریکا واقعا در این چند روزه از رسانه های دنیا به خوبی نشان داده شد و حکومت نظامی صورت گرفته واقعا اوج دموکراسی آمریکا را به سراسر دنیا مخابره کرد و کسانی که دم از دموکراسی و مذاکره مجدد با آمریکا را میزدند دیگر جای سخن گفتن در این مورد را از آنان سلب نمود.

 

انتهای پیام/ج