سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8579 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷

دستاورد های سفر یک روزه فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به اردبیل؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه های چهارگانه تقاطع های غیرهمسطح اردبیل تا کلنگ‌زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی

اردبیل امروز میزبان سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا بود تا ابن کلان شهر ضمن ترمیم بافت های فرسوده و تکمیل پروژه های نیمه تمام خود، شاهد آغاز پروژه های جدید برای عمران و آبادانی و پیشرفت شود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه های چهارگانه تقاطع های غیرهمسطح اردبیل تا کلنگ‌زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی

به گزارش ابصارخبر، اردبیل امروز میزبان سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا بود تا ابن کلان شهر ضمن ترمیم بافت های فرسوده و تکمیل پروژه های نیمه تمام خود، شاهد آغاز پروژه های جدید برای عمران و آبادانی و پیشرفت شود.

 ساعت۶ صبح، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل، جهت بازدید و کلنگ زنی پروژه های عمرانی به همراه سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و مجمع نمایندگان استان، یک روز کاری فشرده را آغاز کردند که در گام اول از محل پروژه کولینگ اصلی برج های خنک کننده نیروگاه سبلان، پروژه بخش بخار این نیروگاه بازدید کردند.

 با برآوردی که اعلام شده  قرار است قرارگاه خاتم تا تابستان ۱۴۰۰ نزدیک ۱۰هزار میلیارد تومان در این نیروگاه سرمایه گذاری کند که با افزایش تولید۱۶۰مگاوات برق در فاز جدید برای تامین نیروی صنایع کوچک و بزرگ و انتقال برق به شبکه یک گام اساسی برداشته می شود. 

 آستان مقدس امام‌زاده سید صدر الدین دوین مکانی بود که سردار محمد در آن حضور یافت تا ضمن زیارت این امام زاده جلیل القدر از پروژه های عمرانی انجام گرفته در این مجتمع زیارتی و فرهنگی نیز بازدید کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه سفر خود در محل استانداری اردبیل حضور یافت تا جلسه ای که با حضور نمایندگان استان در مجلس به بررسی مسائل،مشکلات و پروژه های عمرانی  انعقاد تفاهم نامه همکاری برای اجرای پروژه های اصلی و اساسی بین استانداری و قرارگاه خاتم الانبیا از جمله دستاوردهای این نشست بود.

وی در ادامه سفر خود در محل اجرایی پل غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی حاضر شد تا عملیات پروژه های چهارگانه تقاطع های غیرهمسطح اردبیل بصورت نمادین آغاز شود.

پروژه های تقاطع های غیرهمسطح پل های بسیج، جام جم، آقاباقر و نیایش از جمله پروژه های مشارکتی شهردار اردبیل با قرارگاه خاتم الانبیا است که پس از بهره برداری ضمن حل مشکلات ترافیکی اردبیل ، چهره شهر نیز دگرگون شود.

 

سردار محمد در  ادامه سفر خود در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل حضور یافت تا با مراسم کلنگ زنی کار احداث فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل عملا آغاز شود. قرار است این پروژه بزرگ در بازه زمانی۳۶ماهه تکمیل و تجهیز شود.

بازدید از قطعه۴ پروژه راه‌آهن اردبیل_ میانه، آیین کلنگ‌ زنی پروژه چهار خطه کردن محور اردبیل-سرچم به طول ۴۵ کیلومتر از دیگر برنامه هایی بود که در عصر امروز انجام شد.

 

انتهای پیام/ج