سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8565 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد؛

انتخابات آمریکا، هیمنه شیطانی آمریکا را شکست/ بسیج، بهترین ظرفیت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: مسأله کنونی ما، پیروزی یا شکست «ترامپ» یا «بایدن» نیست، مسأله اصلی شکست هیمنه شیطانی آمریکا است.

انتخابات آمریکا، هیمنه شیطانی آمریکا را شکست/ بسیج، بهترین ظرفیت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به خطبه متقین امیر مومنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره و ویژگی های افراد متقی را تشریح نمود. وی گفت: افراد متقی کسانی هستند که خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود میبینند.

وی به تغییر روســـاى جمهور آمریكا به عنوان زمامداران دولت مركزى اســـتكبار جهانى اشاره کرد و گفت: این انتخابات و هزاران انتخابات دیگر در ذات شـــیطانى ابلیس بزرگ، تغییرى ایجـــاد نخواهد كرد.

امام جمعه بیله سوار به لزوم دشمن شناسی اشاره کرد و گفت:در زندگى امامان معصوم و دشمن شناســـى آنان یك نكته قابل توجه است و آن این است كه در زمان امامت یك امام، گاهى چندین خلیفه در اثر قتل و یا مرگ و یا توطئه جا به جا شده ولى اصل خلافت و جریان باطل سر جایش مى‌ماند، بنابر این واقعیت این است كه مسأله كنونى ما، پیروزى یا شكست ترامپ یا بایدن نیست. مسأله اصلى شكست هیمنه ی شیطانی آمریكا است.

عزیزی در ادامه سخنان خود ضمن تشریح جزئیات طرح تدبیر انقلابی و راهبردى مجلس شورای اسلامی در مواجهه با زیاده خواهى آمریكا گفت: از اقدام بهنگام و انقلابی مجلس محترم و نمایندگان ملت در تصویب قاطعانه یك فوریت این طرح تقدیر و تشکر نموده، از نمایندگان مجلس خواست با تكمیل فرایند تصویب و ابلاغ طرح مزبور، تا قبل از اســـتقرار دولت جدید آمریكا، دولت دوازدهم را بـــه اجراى این طرح و تكمیل آن ملزم كنند تا آثار عقلانیت انقلابی و هماهنگى و انســـجام قوای کشور و هماهنگى و وحدت مسؤولان در مقابله قاطعانه و هوشمندانه با زیاده خواهى‌هاى استكبار نمایان شود.

وی در قسمتی از سخنان خود فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه تبریک گفته، بسیج را بهترین ظرفیت در پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی  دانست.

عزیزی از مسئولان استانی و شهرستانی به خاطر افتتاح کتابخانه عمومی شهرستان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر ویژه کرد

خطیب جمعه بیله سوار در پایان به پیروزی های اخیر کشور آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ اشاره کرد و گفت : من این پیروزی بزرگ را به ملت و دولت آذربایجان تبریک عرض می نمایم و یک توصیه به آقای الهام علی اف دارم و آن این است: خودتان را هیچ وقت از ایران قوی جدا نکنید،زیرا که آینده از آنِ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ج