سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8435 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳

محفل انس با قرآن کریم در مسجد عباسیه پارس آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا از راه های مختلف از جمله فضای مجازی فرزندان ما را از محافل انس با قرآن کریم و دستورات الهی دور نگه دارند.

محفل انس با قرآن کریم در مسجد عباسیه پارس آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان در این محفل معنوی به مقام و منزلت قرآن کریم اشاره کرد و بیان کرد: قرائت قرآن فقط مخصوص قبرستان نیست در واقع قرائت قرآن برای زندگان است نه برای مردگان چون فردی که از دنیا رفته دیگر قابل بازگشت به دنیا نیست که هدایت شود و کارهای ناپسند خود را جبران کند و در انجام دستورات خداوند مطیع باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه بیان کرد: دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا از راه های مختلف از جمله فضای مجازی فرزندان ما را از محافل انس با قرآن کریم و دستورات الهی دور نگه دارند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: والدین جوانان و نوجوانان را برای شرکت در محافل و مجالس شهدا و قرآنی تشویق و ترغیب کنند 

وی همچنین از بانیان این محفل که توسط دارالقرآن بسیج ،حوزه ثارالله شهری وپایگاه سلمان فارسی مسجد عباسیه برگزار گردید بود قدردانی کرد اظهار داشت: انشالله شاهد هر چه باشکوه تر شدن این محافل در سطح شهرستان باشیم .

گفتنی است این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم حسینی و ولایت مدار شهرستان پارس آباد و خانواده شهدا و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسجد عباسیه شهرستان پارس آباد برگزار شد.