نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8363 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

پیام تبریک دبیر جامعه اسلامی دانشجویان به رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی

ملاحت جو دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی انتصاب دکتر مرتضی ابراهیمی را به سمت ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی  دانشگاه محقق اردبیلی تبریک گفت.

پیام تبریک دبیر جامعه اسلامی دانشجویان به رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش ابصارخبر، جواد  ملاحت جو دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی انتصاب دکتر مرتضی ابراهیمی را به سمت ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتصاب جنابعالی به ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم، امیدواریم شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف آموزش عالی کشور و خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید.

 جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید و امید بر آن داریم که در سایه دلسوزی های جنابعالی شاهد پیشرفت روزافزون دانشکده باشیم. از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی  برای شما مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ج