سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8316 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل

حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور / شهدای جهادی به عنوان شهید شناخته شوند

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه های جهادی و بسیج سازندگی در سال ۹۸، فصل جدیدی از حرکت های جهادی را آغاز کرد.

حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور / شهدای جهادی به عنوان شهید شناخته شوند

به گزارش ابصارخبر، مهدی اصلانی زاویه رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در آستانه سالروز پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،به فعالیت های جهادی انجام گرفته در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در صف اول خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی هستند و باید تلاش کرد گفتمان جهادی در گام دوم انقلاب را به گفتمان عمومی تبدیل کرد.

وی افزود: به دنبال دیدار جمعی از  نمایندگان گروه های جهادی با رهبر معظم انقلاب در ۱۰ مرداد سال ۹۸، مقام معظم رهبری فردای همان روز در ۱۱ مرداد پیامی ۹ بندی خطاب به جوانان گروه های جهادی و بسیج سازندگی صادر کردند که ۱۱ مرداد امسال به عنوان اولین سالگرد این پیام است و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه های جهادی و بسیج سازندگی در سال ۹۸، فصل جدیدی از حرکت های جهادی را آغاز کرد.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری،افزود:در این پیام مقام معظم رهبری حرکت جهادی را کاری با ارزش و برخواسته از ایمان و به کارگیرنده ظرفیت های وجودی انسان می دانند.

اصلانی گفت: امروز در آستانه صدور پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری به جوانان گروه های جهادی،جهادگران استان اردبیل با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای جهادی تجدید میثاق نموده و همچنان  برای تحقق شعار خدمات رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت تلاش می کنند.

حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور 

اصلانی گفت: امروز کار جهادی به یک اصل تبدیل شده و حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور می‌باشند و اتفاقات خوبی به دست جهادگران اتفاق افتاده که در جامعه نیز ملموس بوده است.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد:جهت‌دهی به اردوهای جهادی بسیجیان با هدف ارتقای کمی و کیفی این حرکت‌های جهادی امری ضروری است که مجمع جهادگران به‌دنبال این هدف است.

وی تصریح کرد:کرونا ثابت کرد نقش گروه‌های جهادی در رفع مشکلات کشور تزئینی نیست و مبارزه جهادگران با ویروس کرونا در عمل کارآمدی گروه های جهادی و بسیج مردمی را نشان داد.

شهدای جهادی به عنوان شهید شناخته شوند

وی افزود:شهدای جهادی در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم مناطق محروم به درجه رفیق شهادت نائل شدند که باید این شهدای عزیز به صورت قانونی و رسمی به عنوان شهید شناخته شوند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به پیگیری تصویب طرح عنوان شهید برای شهدای جهادی،افزود: امیدواریم با عنایت مجلس جهادگرانی که جان خود را در راه محرومیت زدایی مناطق محروم تقدیم کردند، بعنوان شهید در بنیاد شهید و امورایثارگران لحاظ شوند.

اصلانی اظهارکرد: ۱۰ مرداد ماه سال جاری که سالروز پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب به جوانان گروه های جهادی و بسیج سازندگی است دومین یادواره شهدای جهادی با حضور خانواده های شهدای جهادی کشور در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ج