سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8314 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خبر داد؛

اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل از برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در مهر ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه اربعین حسینی، از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور دین و فرهنگ، ادبیات، سیاست و نظام بین الملل، اجتماعی و هنری برگزار می شود.
وی کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و خاطرنشان کرد: به توفیق الهی ۴۸ نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر ۲۰ نفر آنها استاد تمام هستند.
حسنی با اعلام اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) ثبت شده و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این همایش ملی دعوت می شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش ۱۵ شهریورماه سالجاری تعیین شده است، افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ارسال مقاله به آدرس اینترنتی http://arbaeenuma.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن دبیرخانه همایش ۰۴۵۳۱۵۰۵۵۵۶ تماس حاصل نمایند.
وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود، این همایش در ۱۵ مهرماه سالجاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و درمانی همزمان به صورت حضوری و مجازی با پخش زنده از فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.