نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8313 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبرداد:

آغاز ثبت نام دانشجو در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی ازامروز آغاز شده است.

آغاز ثبت نام دانشجو در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

به گزارش ابصارخبر، محمد فداییان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل، اظهار کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است، منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۵ مردادماه سال‌جاری آغاز و در روز یکشنبه دوم شهریور ماه پایان می یابد.

وی افزود: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه کامل دفترچه، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه ۱۳ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در سطح استان فعال هستند، بیان کرد: در این مراکز و واحدها رشته‌های مختلف دانشگاهی ارائه می‌شود که ثبت نام اولیه دانشجویان در این مراکز و واحدها انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور تسهیلات و شرایط خوبی را برای انتقال دانشجویان از سایر مراکز و واحدها به محل سکونت دانشجو در نظر گرفته است.

فداییان گفت: انتخاب واحد در مه ماه خواهد بود و کلاس‌های دانشگاه نیز چه به صورت مجازی و چه به صورت ترکیبی و حضوری از مهر ماه انجام می‌پذیرد.