سرویس: سیاسی کد خبر: 8182 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فتح سنگرهای خونین شهر تقارن حماسه سوم خرداد سال جاری با روز جهانی قدس، حکایت از تداوم مقاومت و عدم سازش و صلح با مزدوران غدارو جنایتکار به دولت‌های مرتجع و سرسپرده منطقه دارد و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به سمت اضمحلال درونی حرکت کرده و به فضل الهی در آینده نزدیک به پایان عمر منحوس خود خواهد رسید.

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اعلام داشت:  صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برهه ی حساس کنونی که قدرت‌های غدار و مستکبر با شکنی و نقض تعهدات، بار دیگر زبان به تهدید و ارعاب ملت ایران گشوده‌اند، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

در این بیانیه به حماسه خرمشهر اشاره شده و آمده است: حماسه ماندگار سوم خرداد در سال ۶۱ و سالروز آزادسازی خرمشهر در واقع روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و در روند جنگ تحمیلی ۸ ساله رژیم بعث عراق و حامیان غربی و عربی آن علیه جمهوری اسلامی ایران است.

این بیانیه می افزاید: مقاومت، ایستادگی و پایداری کم نظیر شیر مردان و شیر زنان خطه ی غیور خوزستان و ایران در عملیات بیت المقدس که در نهایت منجر به شکست مفتضحانه ارتش بعث عراق گردید، بار دیگر ثابت کرد که  با اتکا به نیروی ایمان و اراده قوی و توکل بر قدرت لایزال الهی می توان بر تمامی قدرت های خودکامه و استکباری گردید.

ارتش از بن دندان مسلح عراق که تصور می‌کرد در فرصت کوتاهی تمامی منطقه خوزستان را تصرف و به خاک خود زمینه خواهد نمود، هیچگاه فکر نمی کرد که اینگونه مقهور قدرت بی چون و چرای جوانان مومن و رزمندگان ولایی و خدایی این مرز و بوم باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن حماسه سوم خرداد با آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر این حماسه جاویدان و عرض خدا قوت و خسته نباشید به مدافعان حریم سلامت موارد زیر را به خاطر نشان می سازد:

 صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برهه ی حساس کنونی که قدرت‌های غدار و مستکبر با شکنی و نقض تعهدات، بار دیگر زبان به تهدید و ارعاب ملت ایران گشوده‌اند، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فتح سنگرهای خونین شهر و آزادسازی خرمشهر  قهرمان که در سخت ترین شرایط و در سایه عنایت ویژه حضرت حق حاصل شد، تنها منحصر به آن زمان نبوده و جوانان مومن و انقلابی کشور آماده جانفشانی و پاسداری از ارزش‌های اصیل این نظام و انقلاب بوده و در راستای لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب که خرمشهرها در پیش است، آماده جانفشانی در راه نیل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی می‌باشد.

تقارن حماسه سوم خرداد سال جاری با روز جهانی قدس، حکایت از تداوم مقاومت و عدم سازش و صلح با مزدوران غدارو جنایتکار به دولت‌های مرتجع و سرسپرده منطقه دارد و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به سمت اضمحلال درونی حرکت کرده و به فضل الهی در آینده نزدیک به پایان عمر منحوس خود خواهد رسید.

عدم اعتماد به وعده های پوشالی و دروغین آمریکا و کشورهای غربی که تنها به منافع خود می‌اندیشند باید در دستور کار اعضای دولت و دستگاه دیپلماسی کشور  قرار گیرد و از ظرفیت های فراوان داخلی به نعمت های فراوان خدادادی و استعدادهای جوانان و نخبگان استفاده شود و از دستاوردهای هسته‌ای و موشکی و تولیدات ملی صیانت گردد.

اتحاد دنیای اسلام و کشورهای مسلمان در برابر زیاده خواهی و گستاخی های رژیم مجعول و نامشروع صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف خواسته ی به حق کشورهای اسلامی و آزادیخواه جهان است.

حفظ اتحاد و همدلی میان سران قوا و پرهیز از دامن زدن به حواشی و اختلافات که موجب سوء استفاده و خشنودی دشمنان را فراهم می‌آورد مورد توجه قرار گیرد و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های کلان و راهبردی کشور و رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه جوانان و تحصیل کردگان در سال جهش تولید در اولویت امور گنجانده شود.

ضعف، زبانی و استیصال کشورهای مدعی و در راس آنها آمریکا و انگلیس در مواجه با ویروس کرونا که مبتلایان و درگذشتگان را در اختیار دارند در مقابل آمادگی همه جانبه و مدیریت موفق این بیماری توسط جمهوری اسلامی ایران نشان داد که استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان متخصص و متعهد می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

انتهای پیام/ج