سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8176 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲

رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان اردبیل:

فرمول مقاومت، تنها فرمول نجات بخش فلسطین است/ انتقام خون حاج قاسم سلیمانی، آزادی قدس است

پرستار رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان اردبیل با بیان اینکه پاسداشت روز جهانی قدس، در واقع پرورش و تقویت جبهه مقاومت برای آزادی فلسطین است گفت: قدس شریف به دست جوانان عاشورایی و با فرمول مقاومت و شهادت طلبی آزاد خواهد شد.

فرمول مقاومت، تنها فرمول نجات بخش فلسطین است/ انتقام خون حاج قاسم سلیمانی، آزادی قدس است

راشد پرستار رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر،  ما به اهمیت روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت:  بلاشک  نسل جدید وجوانان در تعیین سرنوشت فلسطین نقش برجسته ای خواهند داشت و در آزادسازی این سرزمین از دست رژیم غاصب نقش پررنگتری را ایفاء خواهند نمود.

وی با بیان اینکه حفظ ایمان و بصیرت دینی مهمترین عاملی است که ایرانیان را به الگویی ماندگار در همه عرصه های جهانی تبدیل کرده است، گفت: دشمنان اسلام به خصوص لابی صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی از فرهنگ اصیل اسلامی  و ابرانی می ترسند چراکه می دانند فرمول مقاومت، تنها فرمول نجات قدس شریف است و منشاء این فرمول شکست ناپذیر نیز در ایران اسلامی و جوانان شهادت طلب آنها است.

رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود  به جنگ بیولوژیک دشمنان علیه انسانیت و بشریت دشمنان با نام کرونا اشاره کرد و گفت: با اینکه راهپیمایی بزرگ و شکوهمند روز جهانی قدس امسال در شهرها  ایران از حیث حفظ سلامتی هموطنان برگزار نخواهد گردید ولی جوانان شهادت طلب از گوشه و کنار کشور با حضور فعال در شبکه های اجتماعی  که به پهنه آسمان بی کران  است و تاثیر شگرفی در جهان دارد فریاد آزادی قدس و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل را با زبان های مختلف و با شیوه های تاثیر گذار مختلف به سمع و نظر ایادی جبهه کفر و الهاد و حامیانش  می کشانند.

پرستار به سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: جوانان متعهد و مومن اردبیلی همچون سایر جوانان کشور با تمام وجود بیانات فرمانده جبهه مقاومت به عنوان سخنران ویژه روز جهانی قدس را با جان و دل شنوا خواهند شنید تا با الگو قرار دادن  این بیانات که نقشه راه جهان اسلام در برابر جبهه کفر و الحاد است متفاوت ترین روز قدس را در جهان رقم بزنند.

این جوان اردبیلی  به شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی سرداری است که رشادت‌هایش در کنار سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه روز را بر صهیونیست و هم پیمانانش تبدیل به شب تار کرده بود و ناجوانمردانه به دست آمریکای جنایت کار به شهادت رسید.

پرستار  با بیان اینکه حتی تکریم نام حاج قاسم لرزه بر اندام رژیم صهیونیست ها می اندازد گفت: امروز فرزندان جبهه مقاومت به گستردگی جبهه مقاومت درصدد آزادسازی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هستند چراکه معتقدند آزادی قدس، تنها خون بهای سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه سخنان خود به فرهنگ سازی روز جهانی قدس در سراسر عالم اشاره کرد و گفت:  هنر ایرانیان  ایجاد فرصت در دل چالش ها است و نامگذاری روز جهانی قدس در اوایل انقلاب نشان دهنده عمق تفکر امام خمینی(ره) در ترسیم آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است، اظهار داشت: استکبار بداند قاسم سلیمانی‌های بسیاری هستند تا راه این شهید عزیز را ادامه داده و با لبیک به سخنان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نابودی اسرائیل،  جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ج