کد خبر: 7765 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل معرفی شد

طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان و رئیس دانشگاه ازاد اردبیل برگزار شد رضا احمدیان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل و دکتر پرویز پر زور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ار دبیل و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی این دانشگاه در سالن اجلاس عطاء الله مهر برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات یکساله میلاد بیغاله مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل، رضا احمدیان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

دکتر اسحاق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اردبیل در این مراسم گفت: راهی كه جوانان بسیجی انتخاب كرده‌اند راه سعادت‌مندی در دنیا و آخرت است.

وی تصریح كرد: بسیاری از شخصیت‌های نظام و افراد موثر در نظام در بسیج دانشجویی پرورش پیدا می‌كنند و مملكت اسلامی ایران با فرهنگ بسیجی به آرمانهای خود راه یافته و شكوهمند و سرافراز راه خود را ادامه می‌دهد.

رسولی اعتقاد ملت ایران به نهضت امام حسین (ع) را اعتقادی عمیق توصیف كرد و افزود: جامعه ما ادامه دهنده نهضت حسینی هستند و با یكپارچگی و انسجام در مقابل زیاده‌گویی‌های استكبار جهانی ایستاده است.

بسیج دانشجویی پیشران تحقق اهداف انقلاب است

دکترپرویز مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز بسیج دانشجویی را پیشران تحقق اهداف انقلاب دانست و اظهار كرد: انقلاب اسلامی ایران هر موفقیتی را كسب كرده است به خاطر فرهنگ دفاع مقدس و حركت جهادی است.

وی گفت: در سال‌های اخیر رویكرد بسیج دانشجویی نقش آفرینی برای حل چالش‌های نظام و رویكرد كادر سازی نیروهای تراز انقلاب است.

انتهای پیام/ج