کد خبر: 7737 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶

همزمان با هفتمین روز محرم برگزار شد؛

اجتماع عظیم حسینیان بیله سوار + فیلم

سومین تجمع بزرگ عزاداران حسینی استان اردبیل در سالجاری همزمان با هفتمین روز از ماه محرم و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و حسینی شهرستان بیله سوار در میدان اصلی این شهرستان برگزار شد.

اجتماع عظیم حسینیان بیله سوار + فیلم

سومین تجمع بزرگ عزاداران حسینی استان اردبیل در سالجاری عصر امروز همزمان با هفتمین روز از ماه محرم و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و حسینی شهرستان بیله سوار در میدان اصلی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 17 عصر با حضور روحانیون و مداحین اهل بیت(ع)در میدان اصلی شهرستان بیله سوار برگزار شد، عزاداران حسینی با ندای لبیک با حسین(ع) ضمن تجدید بیعت با شهدای کربلا، با آرمان های انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشورا است تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در این مراسم به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: قیام امام حسین(ع)،قیام الهی بود که هر چه زمان می­ گذرد، تبلوری بیشتری پیدا کرده و آموزهای آن روشن تر می ­شود. 

وی در ادامه سخنان خود به تبیین ابعاد مختلف قیام کربلا پرداخت و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر ابعاد قیام امام حسین(ع) بود.

طبق زمانبندی اعلام شده تجمع عزادان حسینی در شهرستان های شهرستان، پارس آباد 17 شهریور ساعت 17 در چهار راه امام خمینی(ره) و اردبیل 18 شهریور مصادف با تاسوعای حسینی ساعت 13.45  و در 19 شهریور مصادف با عاشورای حسینی ساعت 16 در میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج