کد خبر: 7677 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳

دز دیدار مسئولین بسیج دانشجویی با آزاده سرافراز مطرح شد

نسل اول انقلاب، هنوز در میدان است/ جوانان، چشم و چراغ انقلاب در گام دوم هستند

آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نسل اول انقلاب با صلابت در میدان است و لحظه به لحظه حوادث را رصد می کند، گفت: جوانان 40 سال پیش، امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاقانه در کنار جوانان هستند تا آرمان های انقلاب اسلامی در گام دوم نیز محقق شود.

نسل اول انقلاب، هنوز در میدان است/ جوانان، چشم و چراغ انقلاب در گام دوم هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز جمعی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور در منزل آزاده گرانقدر"میر فرامرز موسوی"ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، از صبر و مقاومت این عزیزان و خانواده های آنها در دوران اسارت تجلیل و قدردانی کردند.

آزادگان گوهرهای بازیافته ای از ذخیره ایمان در نظام هستند

مصطفی مجیدی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در ابتدای این دیدار به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تکریم مقام آزادگان اشاره کرد وگفت: آزادگان در واقع گوهرهای بازیافته‌ی از ذخیره‌ی ایمان در نظام جمهوری اسلامی هستند.

نسل اول انقلاب هنوز در میدان است

فرامرز موسوی جانباز 45 درصد و از آزادگان دوران دفاع مقدس،به مرور خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت:

دوران دبیرستان بود که از شهرستان مشکین شهر جهت فراگیری آموزش های نظامی و اعزام به جبهه عازم تبریز شدم که در نهایت 27 دی ماه 61 به کردستان اعزام شدم.

موسوی به عهدنامه خود با 12 هم مدرسه ای اش اشاره کرد و گفت: شفاعت همدیگر در روز قیامت در صورت یکی از همرزمان خاطره ای فراموش نشدنی از آن دوران ماندگار برایم است.

وی در ادامه سخنان خود به نحوه اسارتش پرداخت و گفت: دسته ما در عملیات خیبر در کمین دشمن  گیر افتاد که پس از 5 روز محاصره در حالی که از ناحیه زانو و بازو بر اثر اثابت تیر و ترکش زخمی بودم به همراه سایر همرزمان به اسارت دشمن در امدم.

این آزاده سرافاز در ادامه سخنان خود به اردوگاه های محل اسارت خود اشاره کرد و گفت: تمام مدت اسارت خود را در اردوگاه موصل به سر برده است.

این آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نسل اول انقلاب  هنوز هم با صلابت در میدان است و لحظه به لحظه حوادث را رصد می کند، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان40سال پیش، امروز  بیش از هر زمان دیگری مشتاقانه در کنار جوانان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گام دوم، تلاش می کنند.

وی انتقال تجربه را مهمترین کار نسل اول و دوم انقلاب در مواجهه با موانع، مشکلات و فتنه های استکبار جهانی علیه ملت ایران دانست و گفت: جوانان با بهره گیری از تجربیات 40 سال گذشته و بهره گیری از سلاح ایمان و توکل بر خداوند متعال  می توانند دشمنان اسلام را در هر نقطه ای از سرزمین های اسلامی زمین گیر کرده و با فتح قله های کلیدی علمی و اقتصادی، ایران اسلامی را به مدینه فاضله رهنمون کرده و زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله شوند.

انتهای پیام/ج