کد خبر: 7241 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸

با حضور اسلام پژوه نیجریه ای برگزار شد

نشست بصیرت افزایی صدور انقلاب از طریق مرجعیت در اردبیل

نشست بصیرت افزایی صدور انقلاب اسلامی از طریق مرجعیت با سخنرانی مختار محمد عبداله اسلام پژوه نیجریه ای در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

نشست بصیرت افزایی صدور انقلاب از طریق مرجعیت در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست بصیرت افزایی صدور انقلاب اسلامی از طریق مرجعیت با سخنرانی مختار محمد عبداله اسلام پژوه نیجریه ای توسط بسیج دانشجویی استان با همکاری بسیج اساتید در سالن عطااله مهر دانشگاه ازاد اردبیل برگزار شد

مختار محمد عبداله در نشست بصیرت‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بدلیل اینکه امام خمینی‌(ره) با زبان فارسی انقلاب را رهبری کرد بنابراین باید این زبان را به‌عنوان زبان و نماد انقلاب دانست زیرا با این زبان با ظلم مبارزه کرد.

وی افزود: ظهور امام، ظهور حق است که باطل را نابود کرد و دعوت امام برای انقلاب، متعلق به تمام دنیاست و فقط به ایران تعلق ندارد و همه انسانها با هر دین و مذهبی و هر زبانی باید شکرگزار این نعمت خداوندی باشند.

محمد عبداله بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث اتحاد شیعه و سنی در کشور نیجریه شد و اکنون رفتار و نیت ما در راستای انقلاب است.

وی افزود: قبل از انقلاب هیچ‌کس جرأت نمی‌کرد بگوید شیعه هستم ولی الان در ایام عاشورا در مورد امام حسین‌(ع) صحبت کرده و عزاداری می‌کنیم.

این کارشناس سیاسی گفت: انقلاب اسلامی همه آزادیخواهان و حق طلبان را در دنیا بیدار کرد و اکنون میلیون‌ها نفر در اروپا و آمریکا و آفریقا پیام امام را می‌شنوند و لبیک می‌گویند.

وی تصریح کرد: در کل دنیا یک کشور بنام اسلام صحبت می‌کند و آن ایران است، کشورهای دیگر مانند عربستان مزدور اسرائیل و آمریکا هستند.

انتهای پیام/ج